• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel manta

Wie kan me uitleggen waar staat de ovale sticker op de linker binnenspatbord met "hot red" erop en op de kleppendeksel staan drie rode sringende paarden op. Wat betekent het allemall? Het is een Opel manta Gte '76. En ik heb nog een hoop onderdelen voor de desbetreffende auto die wegens plaatsgebrek weg moeten alvast bedankt Robert.

Wie kan mij vertellen waar dat de ovale sticker met de text ''HOT RED'' aan de binnenkant van mijn linker zijscherm voor staat?

En op mijn kleppendeksel staan 3 rode springende paarden. Zou iemand mij kunnen vertellen waar dat deze voor staan?

Het is een Opel Manta B GT/E uit '76.

Ik heb tevens nog een hoop onderdelen waar ik verder niets mee kan, en wegens plaatsgebrek weg moeten.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden,

Gr. Robert

___________________________________________________________________________________

Zoals ik al zei zou het misschien makkelijker zijn wanneer je hier even een foto van maakt, en deze upload.

Dit kan oa. op www.imageshack.us of www.photobucket.com

is het een 8klepper of een 16klepper?

onderdelen die je kwijt wilt kunnen hier te koop worden aangeboden: http://www.opel-forum.nl/forumdisplay.php?fid=38

waar is mijn post gebleven?:hmmz

was dacht ik niks mis mee. de eerste keer was er weinig van te maken, en ik heb dacht ik niks verkeerds gezegd:hmmz

Klopt, net toen ik keek kreeg ik plotseling de melding dat het niet toegangkelijk was, en was hij dus verwijderd.

Maar goed, dat kan gebeuren.

Ik kan je ook niet veel verder helpen met die stickers, het enigste wat ik kon vinden had te maken met een sterk soort bier (red horse) en een stuk of wat paarde clubjes.

Geen idee, het is wel zo dat niet iedere sticker zinvol op een auto of motor zit, velen dragen bijv. de naam Irmscher, terwijl het er niks mee te maken heeft.

Terug
Naar boven