• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel meet en greet

[rquote=1885524&tid=143413&author=hans-01]is de tijd wel hetzelfde gebleven 11 tot 16.00 uur[/rquote] ja hetbis de zelfde tijd gebleven hoop Dat. T goed weer is zondag

[rquote=1885524&tid=143413&author=hans-01]is de tijd wel hetzelfde gebleven 11 tot 16.00 uur[/rquote] ja hetbis de zelfde tijd gebleven hoop Dat. T goed weer is zondag

geeft niks laatst in kessel heeft het de hele dag geregend dus de harde kern komt gewoon weer of geen weer :D

geeft niks laatst in kessel heeft het de hele dag geregend dus de harde kern komt gewoon weer of geen weer :D

Het gaat super gesellig worden :) ondertussen is me Auto nog Stedes bij de spuiter vandaag helemaal zelf geschurrt Wat een pökle Werk is Dat. Zeg lol maar Het is gebeurd morgen gaat hij de cabine in en vrijdag avond mag ik m op halen ben zo benieuwd naar t eindresultaat :) tot zondag allemaal.

Het gaat super gesellig worden :) ondertussen is me Auto nog Stedes bij de spuiter vandaag helemaal zelf geschurrt Wat een pökle Werk is Dat. Zeg lol maar Het is gebeurd morgen gaat hij de cabine in en vrijdag avond mag ik m op halen ben zo benieuwd naar t eindresultaat :) tot zondag allemaal.

Terug
Naar boven