• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OPEL meeting HENGELO

denk niet dat er nog een volgende komt Bassie, als ik de reactie's ondertussen zo lees...... :jerry

zodra ik mijn contract heb, zal ik weer vaker komen. ;)

Hey mensen..sorry dat ik zo lang niets heb gepost.ik zat zelf te denken aan zondag 9 september..wat zeggen jullie? Allemaal tijd en zin?:-)

vrijwel elke meeting die ik hier op et forum voorbij zie komen is voor mij aan de andere kant van het land pff

@ Dion: klopt misschien, maar zeggen wij ook over meetings daar.

en Leiden - Hengelo is te doen. ;)

ben ook al vaak in Barendrecht en Leiden geweest. ;)

ook ging ik een paar jaar geleden met de auto naar Racewars. ;)

in Hengelo zijn laatst ook mensen uit Limburg geweest, en ook idd wat mensen uit Groningen. ;)

dus wat let je?

@ Marjolein: misschien weer eens aanwezig. ;)

@dion87 wrote:vrijwel elke meeting die ik hier op et forum voorbij zie komen is voor mij aan de andere kant van het land pff

Breda was ook niet zo ver ;)

@FnF_racer wrote:@ Dion: klopt misschien, maar zeggen wij ook over meetings daar.

en Leiden - Hengelo is te doen. ;)

ben ook al vaak in Barendrecht en Leiden geweest. ;)

ook ging ik een paar jaar geleden met de auto naar Racewars. ;)

in Hengelo zijn laatst ook mensen uit Limburg geweest, en ook idd wat mensen uit Groningen. ;)

dus wat let je?

@ Marjolein: misschien weer eens aanwezig. ;)

ja eigenlijk moet ik ook niet zo miepen.

maar het word al snel een duur dagje uit met een zware voet en een zuipschuit haha

@ jurgen..zou leuk zijn als je n keer langs komt..! Als je de 9de niet kunt..er komen er nog meer hoor!;-)

@Xander..je moetx iid niet zo miepen haha..begin maar vast met sparen..want ik wil die donderse coupe van je graag eens zien!!:-):-)

Terug
Naar boven