• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OPEL meeting HENGELO

Zo...ook weer thuis...

Auto weer gewassen voor morgen... :D

Ik vond het een gezellige middag,

en heb veel gelachen...

Moeten we vaker doen...

ik heb ook even wat (mobiele) foto's gemaakt, van de auto's die er waren.

27052012327.jpg

27052012328.jpg

27052012330.jpg

27052012329.jpg

27052012331.jpg

27052012332.jpg

27052012333.jpg

27052012334.jpg

27052012335.jpg

27052012336.jpg

27052012338.jpg

27052012341.jpg

27052012340.jpg

27052012343.jpg

okey, ook mijn auto nog even dan:

27052012337.jpg

zal ik die ene speciale ook plaatsen? :P

@ Bassie: zeker.

volgende week weer? :jerry

okey, hier de speciale:

27052012342.jpg

sorry Marjo.

@ Bassie: alleen van bovenstaande zijn er sowieso 3 gemaakt. :jerry

verder dacht ik niet, of ik moet het gemist hebben. :angel

oh ja..next time..staat die leen-C van hartgerink er niet..maar de strakke C van Ferry!!hopelijk is ie maandag of dinsdag weer klaar!! :agent

idd! was zeker gezellig! opkomst viel me niet tegen voor een eerste keer en met assen de volgende dag!;)

uiteindelijk toch ook nog iemand uit limburg langs geweest..toch 12 auto's.. king: gaan we vaker doen! t weer was ook geslaagd!

wat mij betreft ook wel een keer in drenthe oid..of kop van overijssel..dan kunnen er hopelijk nog meer komen!

p.s. sorry dat ik nu pas reageer..maar ik kreeg geen melding van nieuwe reacties in dit topic :ass

ohja..leuk hoor die 'speciale' foto..ik hoop dat het jullie een goed gevoel heeft gegeven:P

ik stel voor: zondag 10-06 weer doen?? zelfde tijd, zelfde stekkie?? zelfde, en MEER mensen/opels?? king:

Ik kan voorlopig niet, volgende week zit ik op het ijsselmeer, week erop feestje @ schoonouders, en week daarna zit ik bij die andere drenthe-nogwat meeting :P

@jeroenk wrote:Ik kan voorlopig niet, volgende week zit ik op het ijsselmeer, week erop feestje @ schoonouders, en week daarna zit ik bij die andere drenthe-nogwat meeting :P

haha slechte zaak..schoonouders?? daar moet je niet te lang bij zijn hahaha :jerry ken je die zondag nie ff een paar uur snipperen?:P

king:

Bassie16v leuk als je er ook weer bij zou zijn! :thumb

10 - 6 - 12

Dat lijkt me een mooie datum,

Persoonlijk zeg ik dan weer rond een uurtje of 2 (14:00) dit was afgelopen keer ook prima te doen, niet te vroeg en zeker niet te laat ;)

Hopelijk kunnen we meer auto's bij elkaar krijgen dan de 12 die er waren ;)

Terug
Naar boven