• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OPEL meeting HENGELO

hai Nancy leuk dat je ook op t forum zit :D en mooi dat jullie het naar je zin hebben gehad, ik ook!

Tot de volgende keer maar weer! Hou dit topic maar even in de gaten..waarschijnlijk zijn we er 15 juli weer :)

groetjes Blondi

Zoals de Planning nu staat is er op 15 Juli 2012 weer de volgende 'editie'

Zodra het definitief is dan zal het hier zeker gemeld worden, maar van wat ik kon zien staat er verder geen meeting die Opel gerelateerd is op de Kalender.

Wij (Marjolein & Ik) hopen jullie dan met zijn alleen weer gezellig te kunnen verwelkomen op deze meeting.

Ik kom waarschijnlijk ook, ben nieuw hier,

en ben sinds afgelopen vrijdag in bezit van een Vectra gts 3.2 v6 uit 2003. Ook zal ik kijken of mijn broer mee wil, die is namelijk in bezit van een Vectra B v6 i500

Als het nu om de 2 weken word gehouden,

dan is de kans klein dat ik nog vaker kom....

Die weken komen mij namelijk heel slecht uit...best klote.

De 15e kan ik namelijk ook niet..

Als het die week er op weer word gehouden, dan kan ik wel weer.

welkom hier Justin, en zou leuk zijn als jij en je broer langs komen, gezellig!

@ Bassie, nee, in principe kijken we gewoon hoe t per zondag met andere meetings zit..en vervolgens melden Rene of ik hier de nieuwe datum van de aankomende meeting..komt goed don't worry..we willen je niet missen :)

groetjes

Voor de duidelijkheid: de volgende editie is op zondag 15 juli!!

we hopen op een gezellige dag met goed weer en een mooie opkomst!! king:

Zou ik je nooit durven aan doen ;)

Maar denk ook niet dat het verstandig is, want van de politie mag je je huisdier niet in de volle zon in de auto laten zitten (A)

Als het een beetje redelijk weer is kom ik misschien ook nog wel even kijken. Kan alleen helaas niet met mijn opel komen dus hoop niet dat jullie het erg vinden als ik mijn renault ergens in het hoekje verstop.

nee joh, das geen probleem! Verstop hem maar ergens, als je hem maar wel weer kan terug vinden haha! Misschien tot zondag!

Ohja t weer: "vooral zondag perioden met zon".....tja afwachten mensen! Komt vast goed!

Mooi weer of niet, ik ben er iig wel.

Hoop dat de rest er net zo over denkt, dan maken we er wel wat van.

Misschien neem ik wel een Easy-Up tent mee ;)

Terug
Naar boven