• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OPEL meeting HENGELO

mocht ik morgen komen, moet ik even zien of mijn auto schoon is .....

en of ik mijn update goed gemonteerd krijg... ;)

morgen er vroeg uit.

me too Vallie, hoop dat jij er morgen ook weer gezellig bij bent! En benieuwd naar je update! Enne..brandschoon zal die van mij ook niet zijn ben ik bang..;) we komen niet om te keuren, maar voor gezelligheid! :) hopelijk ook tot morgen fnf;)

ach dan kom je toch lekker met de vectra Ronnie..;) laat je t kadettje mooi thuis (doe ik ook)

kom je de andere keer als t echt 100% droog blijft, met je kadettje;)

oke en als het regent kom ik mooi bij je achter in de auto

22389038406965164285740.jpg

was zeker gezellig..ietwat tegenvallende opkomst, maar dat was voornamelijk aan het weer te wijten..als je een stuk moet rijden snap ik dat je niet komt als t weer twijfelachtig is;) volgende keer beter! king:

maar hoe dan ook, gezellig is t altijd bij ons! :agent

bedankt weer voor jullie komst en tot de volgende keer (volgende datum zal ik in het openingsbericht van dit topic, dus pagina 1 posten)

idd! t ziet er naar uit dat aankomende week de 'zomer'er een klein beetje aan komt..alleen zondag (tot nu toe) juist weer 1 minder dagje..maarja..zit zelf te denken aan dus de 22ste..hou t wel ff in de gaten..27 gaan we naar deventer dus dan zijn we er niet..en anders word t over 3 weken pas weer...dus wie weet as zondag de 22ste weer....even kijken nog ivm evt andere meetings..

Terug
Naar boven