• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Meeting Kalender

Tsja, heb hem overigens weer wat bijgewerkt Schrump, had gehoopt dat hij sticky zou raken...........

Wordt overigens slecht gecommuniceerd door clubs met mij over de data en gegevens, hopelijk komt dit nog op gang ooit :hmmz

een beter url, das mooi

sorry dat ik geen stikker op me auto van je wil

ik heb geen plak japanner

maar wel mooi dat er zo'n site is :)

Dat geeft niks............... heb ze alle 9 + 1 op klodder kwijt gekunt, dus geen enkel probleem.

Het gaat gewoon om de bekendheid, als dit goed zit ga ik misschien de meetings netjes doorkrijgen enzovoorts.

Daarnaast is het ook goed om te weten voor de opel-enthousiaste niet opel rijder. dus goed voor de dagjesmensen op de meetings, extra inkomsten voor de clubs, dus mooiere meetings voor ons :)

En natuurlijk voor de opel-rijders die wel willen maar nog niet weten van clubs/meetings want die zijn er ook nog !

He Rob. netjes hoor!!! alles goed verder? loopt het blokje nog?

succes ermee!!!

:)

Gr Laurent.

Alles prima.................

Blokje ligt netjes ingepakt aan de kant, maar heb wel de carbjes gewisseld.

Aangezien mijn blokje op dit moment uitermate slecht loopt denk ik er over om het andere (jouw ex) blokje erin te hangen.

Had jij nog dingen waarvan jij dacht, nou, misschien kan ik dit of dat nog even doen aan dit blok?

Ik hoop dat deze site wat beter wordt bijgehouden dan opelmeetings.nl :sleeping

Dit ligt vooral aan de webmaster denk ik , niet aan de clubs....

Het gaat gewoon om de bekendheid, als dit goed zit ga ik misschien de meetings netjes doorkrijgen enzovoorts.

Ik denk dat je meestal toch zelf op zoek moet gaan naar info....Maar ja, je moet wel wat over hebben voor je "website" he ;)

Succes drmee :thumbup

Heb hem er direct bijgezet........... heb de pc afgelopen tijd een paar keer nieuwe windows opgezet, ben er bang voor dat ik zelf de schuldige ben ;) sorry

Zijn er nog clubs en of meetings in het westen van het land.... omg. den haag rotterdam...? alles wat ik zie is namelijk rond arnhem of lager... :mad::cry

:D De meeting kalender is weer ge-update voor 2010 :D

Eventuele tips en aanvullingen graag via de email-link op de Opelkalender

Veel meeting plezier weer dit Seizoen aan alle Opel rijders en enthousiasten.

Dat kan je wel stellen ja ;) nu ook meer internationaal erbij :D

Overigens ook onlangs de site "vernieuwd" (zoiets als nu nog lekkerder ;))

Ook beter geschikt gemaakt voor de breedbeeldschermpjes van tegenwoordig :hmmz

Vanaf gisteren is het ook mogelijk om meetings direct vanaf de site door te geven door middel van het antwoordformulier..............

Nog even wat tweaken hier en daar alleen, maar grotendeels klaar :D

Terug
Naar boven