• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Mokka

De mokka is al een tijdje te krijgen en te configureren op de opelsite staat ok bij diverse dealers in nederland in de showroom.

@OPEL XTREME wrote:Hallo,

Heb afgelopen zondag in de nieuwe OPEL Mokka mogen rijden. Echt rijdt geweldig, veel ruimte en mooie auto. Ze hadden hem in rood, wit en grijs staan. Vond zelf de rode en de grijze het mooiste, maar jah smaken verschillen. Denk dat OPEL weer op de goede weg is. Nu GM nog.

groetjes OPELXTREME.

hoi , bij welke dealer hier in nl is hij al te bewonderen

greetz

Marcel

Hallo,

Heb afgelopen zondag in de nieuwe OPEL Mokka mogen rijden. Echt rijdt geweldig, veel ruimte en mooie auto. Ze hadden hem in rood, wit en grijs staan. Vond zelf de rode en de grijze het mooiste, maar jah smaken verschillen. Denk dat OPEL weer op de goede weg is. Nu GM nog.

groetjes OPELXTREME.

:hmmz Zet er een nissan embleem op en presenteer hem als de nieuwe kwatskay :jerry

vind dat Opel te veel japstyle geworden is

voor mij persoonlijk is het bij de astra G al fout gegaan

ben zelf niet erg groot en krijg er een opgesloten gevoel in

bij de oudere modellen heb ik dat niet

Als ik zo'n ding langs zie rijden, zou ik eerder denken aan zo'n Merc-SUV ipv een Opel.

In mijn wagenpark zal hij net zo wenselijk zijn als een scheet in een ruimtepak...

toevallig gisteravond met de Mokka gereden, maar ik vindt het een super auto hoor. ik ben 1.90 meter en kan redelijk achterin zitten terwijl de auto een schuifdak heeft.

ik vind dat opel juist wel op de goede weg is, alleen jammer van al die software updates die we elke keer moeten uitvoeren.

Vrijdag in het echt te zien in de kleur 'Deep Espresso Brown' prachtige kleur.

De auto zelf was bijzonder goed afgewerkt en vol van handige opbergvakken en goede stoelen!

Deze auto heeft heel wat slaagcapaciteiten in zich denk ik ;)

nou heb er ingezeten, ik vind het een beetje krapjes hoor, ok ben dan 198cm lang, maar mijn zafira is ruimer

:hmmz

@RISL wrote:Ik wilde er laatst ook eens over beginnen hier, maar er is toen niet van gekomen.

Zelf vind ik het een spuuglelijk ding, maar ik vind sowieso dat Opel geen mooie auto's meer bouwt (Astra J, Meriva B, Agila B, Corsa D, Insignia).

Slechts de Astra Coupé, de Speedster en de GT kunnen me bekoren (van de laatste jaren), daarvoor moeten we alweer terug naar wagens als de Manta A, Rekord D, Monza, enz.

Ik ben 22, maar dat oude spul trekt me veel meer dan al die dikke ronde vormen die nu het straatbeeld vormen.

De opels gaan met de tijd mee moet je ook maar eens doen ;) :D

Hou niet van al die nieuwe troep die veel te hoog op de wielen staat. De Quashquai (spel ik het nou goed??) Merc. M klasse, Q123456, X123456, Dacia Duster.... Kan me allemaal niet bekoren. We wonen in een land wat bijna één massieve plak glad asfalt is, beetje zinloos om dan in zo'n wannabe offroad wagen te gaan rijden naar mijn mening.

@OA-H wrote:@RISL wrote:Ik wilde er laatst ook eens over beginnen hier, maar er is toen niet van gekomen.

Zelf vind ik het een spuuglelijk ding, maar ik vind sowieso dat Opel geen mooie auto's meer bouwt (Astra J, Meriva B, Agila B, Corsa D, Insignia).

Slechts de Astra Coupé, de Speedster en de GT kunnen me bekoren (van de laatste jaren), daarvoor moeten we alweer terug naar wagens als de Manta A, Rekord D, Monza, enz.

Ik ben 22, maar dat oude spul trekt me veel meer dan al die dikke ronde vormen die nu het straatbeeld vormen.

Ik twijfel er niet over.... Ik heb veel liever het mooie oude spul dat echt nog onderscheidend was, dan de nieuwe wagens qua ontwerp amper nog te onderscheiden van een zoveelste KIA, Hyundai, Citroën of Renault.

Maar goed, weer ontopic:

M'n ouders denken erover om een Mokka te gaan kopen over een paar jaar, als ze de Vec C1 SW niet meer nodig hebben.

@RISL wrote:@OA-H wrote:@RISL wrote:Ik wilde er laatst ook eens over beginnen hier, maar er is toen niet van gekomen.

Ik twijfel er niet over.... Ik heb veel liever het mooie oude spul dat echt nog onderscheidend was, dan de nieuwe wagens qua ontwerp amper nog te onderscheiden van een zoveelste KIA, Hyundai, Citroën of Renault.

Maar goed, weer ontopic:

M'n ouders denken erover om een Mokka te gaan kopen over een paar jaar, als ze de Vec C1 SW niet meer nodig hebben.

Nou vroeger leken ook alle eurpese auto's op el kaar vooral ford en opel.

Ik vind de mokka super. Zoals in de andere topic gemeld hebk 20 jaar VW gereden van Polo over Golf, Jetta, Passat en nu Tiguan.

Nu het tijd wordt om weer van wagen te wisselen zowat elke compacte SUV getest en was reuze blij met de rijervaring met de Mokka. Prijs kwaliteit = super! :thumb

Leuk om te horen, mocht u er eens aanschaffen / gaan leasen, wens ik u veel plezier met deze auto..

Willem

me ouders hebben er in oktober 1 besteld

als het goed is komt hij binnen een maandje binnen :jerry

echt een gaaf bakkie met alles erop en eraan

zwarte auto

bruin lederen bekleding

1.4 140pk 4x4 :D

en de zafira van 2007 die we nu nog hebben die gaat weg die is echt af nu haha :afro

Ik heb een Opel Mokka met het Navi900 systeem. Dit systeem geeft plaats-, en straatnamen verknipt door zoals bijv. Roos en Deaal en boodchappen op de A27 en A28 "storingen over 2000 meter" Door GM verwezen naar Navtec, door Navtec verzen naar dealer. Deze heeft een update gedaan, maar dat heeft niets veranderd en de betreffende serviceman heeft bevestigd, dat er één en ander niet goed is, maar ik heb de laatste versie van 2012, terwijl de auto van december 2013 is. Volgens GM kunnen zij er niets aan doen en moet ik daar maar mee leven. Zijn er nog meer gebruikers met hetzelfde probleem? Anders moeten de dealer deze auto maar terugnemen.

Terug
Naar boven