• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel movano egr-pijpje (geen vermogen(

Hallo ik heb een opel movano 2,5ltr uit 2009 waar geen vermogen meer in zit dat komt door een kapot pijpje onder de motorkap bij de egr-klep, rechts aan de voorkant van de motor.

de opel zeg dat dat onderdeel is van het complete huis en niet los te bestellen is maar ik heb het gevoel dat niet het geval is.

het is een los pijpje met een pakking ertussen.

Ik heb er fotos van maar heb geen idee hoe ik die hier moet plaatsen.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen anders ben ik genoodzaakt 1400€ uit te geven voor niks

Mvg mathieu

fotos plaatsen kan o.a. via photobucket.. dan de IMG link hier in het tekstvenster plakken dan krijgen we de foto te zien

@bart-gsi wrote:fotos plaatsen kan o.a. via photobucket.. dan de IMG link hier in het tekstvenster plakken dan krijgen we de foto te zien

ok maar wat is photobucket??

een online pagina waar je fotos kunt uploaden en bewaren.. en de linkjes van de fotos kan gebruiken om ze te delen zoals hier op een forum..

Deze bedoeld ie:

u0aY8Yd.jpg

Zal is kijken in EPC en anders morgen op m'n werk in het renault programma.

Edit:

Ky6dwTh.png

Staat wel not available, maar is in principe dus wel los.

als alleen dat pijpje vervangen moet worden.. zelf 2 flenzen laten maken en iets beters naar eigen verbeterd ontwerp eraan bouwen.. mocht het pijpje niet meer leverbaar zijn... of lastig tegen een hoge prijs..

Ga proberen er een foto op te zetten het is niet de gene van de foto.

Hij is echt maar een cm of 20 een stuk van en en stukje buigbaar.

Ga proberen er een foto op te zetten het is niet de gene van de foto.

Hij is echt maar een cm of 20 een stuk van en en stukje buigbaar.

Terug
Naar boven