• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel nummer

mayhem

Woont hier bijna
iemand die een ouwe fiches kast heeft met D kadett spul?

ik wil graag het Opel nummer hebben van de toplagers van een kadett D 1.2s uit 1981.

neuh, wij hebben opel den hartog 20km verderop zitten :thumbup:thumbup:thumbup

als hier niets uitkomt ga ik daar toch ff langs morgen.

(dealer hier int dorp is wel aardig, maar die snappen niets van voor 2002 en niet geleased is. al heeft ie al eens eerder de fiches kast voor me opgestart)

ik werk bij opel, maar wij hebben helaas geen fiches meer... was voor mezelf ook wel handig geweest ;)

groetjes

lol

op een auto bedoel je? of op welke kaart?

ik bedoel in ieder geval dat lager wat je bovenop je schokbreker bout.

bovenste deel, houd de veer op z'n plek, en je bout het ding met 2 boutjes vast in het motorruim.

veerpootlager?

geen idee hoe het anders heet haha

Dat was het goede nieuws......... en nu het slechte nieuws; hij komt niet meer voor in de Opel systemen..........:mad:

lol dat wist ik al. ook niet in hbase e.d.

er is niet meer aan te komen, maar ik heb een adresje wat in de duitse magazijnen zit, ik heb al eerder spullen gehad die volgens diverse mensen (incl. Opel) al jaren niet meer te krijgen zijn.

origineel gepost door mayhem

lol dat wist ik al. ook niet in hbase e.d.

er is niet meer aan te komen, maar ik heb een adresje wat in de duitse magazijnen zit, ik heb al eerder spullen gehad die volgens diverse mensen (incl. Opel) al jaren niet meer te krijgen zijn.

mocht je ze nog kunnen krijgen. zou je er dan ook 2 voor mij willen bestellen ? :)

origineel gepost door Arjen

Neem maar van mij aan dat ze er niet meer zijn helaas. :(

positief blijven denk hea :jerry

Maar zonder dollen, ik heb gekeken in de database van Opel Classic Parts en de Opel dealers in binnen en buitenland, maar er staat er niet een. Kan natuurlijk best dat er iemand is die er nog eentje heeft liggen, maar zie daar maar eens achter te komen. :cry

ik heb een particulier adres in het buitenland, met wat geluk weet hij misschien iets.

heb al eerder spullen via hem gehad die volgens alle adressen al jaren niet meer te krijgen zijn.

ik ga er vanuit dat ze er niet meer zijn, maargoed, ik kan het allicht proberen.

Hallo,

Je kan die zo krijgen (bestellen) bij je autoonderdelenboer !

toplagerkadettD.jpg

Grtz, John

via welke onderdelen boer is dat?

want hier in nederland zijn ze niet meer te krijgen. in engeland ook niet meer.

Terug
Naar boven