• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Omega GESPOT

Zó EINDELIJK zet ik ook eens wat neer...

Heb er 2 gespot die ik op de foto heb weten te zetten...

De eerste dateert van 01-12-2009 op de A27:

Foto-N8ECZ3FW.jpg

En de tweede was op 15-12-2009 in Arnhem bij het station:

Foto-BX4PST4Q.jpg

Toch leuk om ze zo te spotten en op de foto te zetten... :lol:

Terwijl ik gisteren naar huis liep kwam deze voorbij zetten.... Was NET op tijd met de gsm, maar helaas wazig...

B1, ik meen een beige.

Foto-JACEQREX.jpg

vanmiddag een uitgebouwde omega A??? op de brug bij de douwe egberts in utrecht. jij ging utrecht in en ik kwam er vandaan..

rijdt deze auto ook op het forum hier ??? is een leuk ding om te zien.. alleen de achterspoilert is net ietsje te hoog voor mij..

Quote:
origineel gepost door Lusajoda

Terwijl ik gisteren naar huis liep kwam deze voorbij zetten.... Was NET op tijd met de gsm, maar helaas wazig...

B1, ik meen een beige.

[...]

Valt me nog mee dat jij de omega's van m'n ooms nog niet gespot hebt :D Zijn 2 stations, witte en een zilveren, waarbij 't achterste raam een reclamebord is :P

(ook hebben ze nog een astra-f station met reclame erop, maar die is sloop-rijp onderhand :P)

Nou ik heb er ook 1!! Ik reed in Ridderkerk door de wasstraat en nu hoor ik je denken....waaaaattt de krasstraat?? nee de wasstraat, want deze heeft lappen en wast voornamelijk met hogedruk stralen. Ik dacht even de bodem soppen na die pekeltroep.. Ben ik bijna door de straat heen en wat staat er voor me in de wasstraat??? Juist!! nog een omega!! Was jij dat toevallig nitrofreak?? Jij komt toch ook uit Ridderkerk???

IMAG0079.jpg

origineel gepost door Botho

nope een groene 2.0 16v

Dan was het iemand anders,Kevin(Nitrofreak) heeft pas een andere.

gr

Danny

Net op de A2 ter hoogte van Welschap ri Best/Tilburg een omega B zilver zag alleen een dikke achterbumper met een linkse en een rechtse ovale einddemper,kenteken 77 0f 99-TV? Tijd 18.37

origineel gepost door Lusajoda

Zó EINDELIJK zet ik ook eens wat neer...

Heb er 2 gespot die ik op de foto heb weten te zetten...

De eerste dateert van 01-12-2009 op de A27:

Foto-N8ECZ3FW.jpg

Zie dit nu pas !

Donders dat is idd op de A27 tussen Knpnt Lunetten en Rijnsweerd ! viaduct 'Oud Wulfen' jij rijd op de rijbaan dat je net de A12 af komt, maar dat lijkt verdacht veel op mijn vorige Omega !

Is dat kenteken beginnend met XS-HF-** ?

Groets,

Sjors

gespot op de a15 gorinchem richting nijmegen

dacht ter hoogte van vuren ongeveer woensdag avond rond 19.00 uur

een zilvergrijze b2 met achterbak spoiler en een dubbele chrome uitlaat voor de rest gingie mijn truck te snel voorbij om het beter te bekijken maar zag er moo strak uit,..

iemand van hier zeker?

Terug
Naar boven