• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Omega GESPOT

Twente Rally:

rally13.jpg

@voederbiet wrote:@cuupi wrote:Gister gezien in hoogwoud dacht dat het een Lotus was zag het zo snel niet maar hij leek ook niet zo netjes.

een mat zwarte? dat is een slecht verbeunde 3000 volgens mij

Ja die heeft een maat van mij ook al eens gezien, ik geloof dat daar een evo500 spoiler achterop zit, niet echt een mooie omega..

@cuupi wrote:Gister gezien in hoogwoud dacht dat het een Lotus was zag het zo snel niet maar hij leek ook niet zo netjes.

een mat zwarte? dat is een slecht verbeunde 3000 volgens mij

Vanmiddag een witte omega 3000 rond 14:00 naast de Media markt in het centrum was een belgische had er aardig de vaart in!

Niet 1, niet 2, niet 3 maar 6 (!!) dikke Omega B's gespot in Berkel en Roderijs bij de CarClean meeting.

Zo kom je ze nooit tegen, zo staan er 6 heerlijk dikke Omni's naast je Astra H :thumbup

Daarjuist een zilvergrijze Omega B station gespot op de R4 ter hoogte van Oostakker, kwam van Gent Zeehaven.

Xenon 6000k denk'k, wat verlaagd, wintervelgen onder.

Belgische nummerplaat YWW - ...

Waarschijnlijk wel niemand van hier maar ja, wie weet ;)

Gister gezien in hoogwoud dacht dat het een Lotus was zag het zo snel niet maar hij leek ook niet zo netjes.

Vandaag gezien dat de door mij gefotografeerde '86er (zie eveneens deze pagina) flink wat schade heeft opgelopen aan de linkerkant :???:

Die zie ik ook vaak in Hilversum, ziet er inderdaad niet uit... :cry Doodzonde :cry

Terwijl die auto toch voor een paar duizend euro op marktplaats stond...

Gr Colin

Het was een mooie auto toen hij net geimporteerd was. Ten tijde van mijn foto's was er al wat schade, en nu zit er echt flinke averij aan. Erg zonde iig...

Ik had 'm op 8 februari, stond wat vreem volk bij dus ff stiekem een foto gemaakt,

080220123235.jpg

Ik begrijp niet hoe je t in je domme kop haalt om zo met een '86 A1 om kan gaan .. :cry

Gr Colin

Het is de berijder naar mijn idee vooral te doen vanwege het 'goedkope' belastingvrije aspect, want netjes wordt er niet mee omgegaan inderdaad. Foto van vandaag:

6800353046_eefd26666d_z.jpg

Ja dat is overduidelijk, maar toch stond die voor een beste prijs nog, 2500 euro ofzo op marktplaats..

Maarja doe je niks tegen, alleen echt doodzonde..

Gr.

@2e-c14nz wrote:Edit- kenteken van de omega begon met xb-jx..:angel en is bestickerd met stickers van autoshop roosendaal king:

Klopt die is het! XB-JZ-93

Rijd in roosendaal heb ik gehoord ja .

Terug
Naar boven