• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Omega GESPOT

zwarte B omega in sittard gespot..

had andere bumpers en geloof ook skirts (waarvan de voorbumper ongespoten).. lag lekker laag en een mooi geluidje kwam uit de uitlaat.. het was een automaat

Er zijn volgens mij niet veel 4-cilinders met een rijke uitrusting,zit wel eens te zoeken op het net maar ze zijn op 1 hand te tellen.

Diegene die wel goed bedeeld zijn hebben al een eigenaar:D

gr

Danny

Ik vind vergeleken met al mijn vorige wagens (waarvan 4 zelfde kleur blauw geen metallic:mad:)

mijn vierpitter best wel royaal uitgerust.

Navigatie,Boardcomputer,climat control,cruise control,automaat,elec ramen achter,midden armsteun,houtaccent,(binnenkort) Xenon.

En ach ja, er is altijd mooiers te koop.

Ik ben zeer tevreden over mijn auto,vooral het gevoel een ruime grote veilige wagen te rijden met automaat, elke dag nog genieten!!!

Het verbruik vind ik ook nog wel netjes voor zo'n auto (gem 1 op 10,7).

En schrikken van de inruilwaarde doe je toch altijd!!!:)

origineel gepost door maxim102

Zojuist op de A58 tussen Tilburg en Breda kwam een Omega de weg op :wub Hij had erg dikke velgen, denk 19 inch, het leek die van 'Jo' wel :)

Gister exact dezelfde Omega weer gespot, in het centrum van Etten-Leur :) Echt niemand van hier?

Het is trouwens een Limousine ;)

origineel gepost door maxim102

Gister exact dezelfde Omega weer gespot, in het centrum van Etten-Leur :) Echt niemand van hier?

Het is trouwens een Limousine ;)

Net wéér precies dezelfde gezien, zeker 19 inch, kon 'm bijhouden zodat ik z'n kenteken op kon nemen. *7-DX-P* . Het is een zwarte 2,5 V6 ;)

De volgende keer zal ik eens een bordje aan 'm laten zien met dat ie hier een bezoekje moet komen brengen :P

Samen met Nielsss hebben we deze mooie Omega gespot in Werkendam !

mv6Custom.jpg

Hij zag d'r netjes uit John !

Dat was ik dacht vorige week Vrijdag avond.

Greetzzz, Sjors

Vandaag ff naar de sloop geweest voor een nieuwe spiegel want die van mij was eraf gereden vorige week. grrr

En wat trof ik daar? Het konden we zusjes zijn.

21032008175.jpg

21032008174.jpg

Er stonden er nog meer, maar t was niet zo'n geweldig weer om over de sloop te struinen, ofwel, de meteorologische pleuris brak uit.

Als iemand nog wat nodig heeft hoor ik t wel, zat nog best veel in.

Enne jongens, uiteindelijk is dit het lot wat bijna (let wel bijna) iedere auto overkomt. Ik hoop niet dat ik mensen nachtmerries bezorg ofzo dat kan niet de bedoeling zijn.

Gr wim

Zie regelmatig hier in de buurt een omega B 89-LN-** met dikke bumpers voor en achter verlaagd.. en een duplex uitlaat en ik dacht 17 of 18 inch velgen...zag deze vrijdag op Vredeoord omstreeks 12.06 zit meestal een vrouw achter het stuur.

Zojuist gespot 00:45 op de A2

Zilvergrijze Omega B2 2.5 DTI, voor wat ik zag helemaal origineel alleen 8000K (?) xenon en erg verlaagd.

Kwam mij met +/- 140km/h voorbij net voordat ik de A27 op draaide.

Greetzzzz, Sjors

Sinds enkele weken kom ik een duitser met een zilveren B2 sedan tegen altijd hard rijdend op de 80 km weg.:D

Sinds deze week heeft de beste man zijn motorkap althans alleen de verhoging pik zwart hoogglans gespoten:o,doorlopend over het dak en over de kofferklep naar achter in een v vorm naar de bumper, grill ligt er ook uit

en opeens ook zwarte stalen velgen.

Hij zal er wel mee bezig zijn er een object ervan te maken,nu lijkt het nog nergens naar, als het lukt maak ik een foto (tijdens dat ik hem tegenkom:D:D:D:D)

Afgelopen Dinsdag , ik kwam van het auto bedrijf had de Omi uit laten lezen

i.v.m. labdasonde sensor.

Kom ik voor een kruising staat aan de overkant een Omi, raampje open beste man zat te kletsen(keek wel verlekkerd naar mijn Omi;))

Ga ik rechts af kom ik een zwarte B2 caravan tegen hard rijdend:P

Toen nog geen 5 min later een zilveren B2 sedan.

En dat alles binnen een tijd van amper 15 minuten!!

"Oost nederland Omega land";)

Daarnet twee naast elkaar voor t stoplicht. Een donker groene mv6 met duitse platen en een antraciet grijze 2,5 v6 centennial precies onder m'n kont. We zaten elkaar zo aan te kijken van tja, toch blijven t toffe wagens hihi. Helaas had deze duitse fati z'n gezin bij zich, anders hadden we nog ff collectief laag kunnen vliegen, na de grens hield ie t echter bij 140 voor gezien.

Terug
Naar boven