• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Omega GESPOT

Een Omega B2 Elegance Caravan op de snelweg met een tandemasser erachter :thumbup Én beige lederen interieur :wub

Foto%20164.jpg

Afgelopen Zondagavond Nabij Almkerk op de Doornseweg kwam ons (Nielsss zat bij mij in de Omega) een donker kleurige B2 Sedan met volledig Irmscher pakket tegemoet ! voorbumper, skirts, achterbumper, einddemper alles !! wat een bak zeg :o :wub :wub:wub

Groetend,

Sjors

In het voorbij rijden!!!!

2ptz8z4.jpg

Bij ons langs de weg waar veel duitse vissers zitten te

...?? Vissen?????

Daarom nogal eens Omi's hier!

Grtzz Heuti

ilvbj6.jpg

Nee, dit is niet mijn auto met een andere grill.

Deze heeft ook nog parking sensoren achterin.

Denk dat het een diesel is.

Grtz Heut

vanmorgen rond 09:10 rijd ik in het stukje duitsland tussen brunssum en roermond bij dorpje seaffellen als na een rotonde het optrekken met mijn 530 pk tjes niet snel genoeg gaat voor een grijze omega station b2 met kenteken 08-ts-hk. iemand van hier? grytz martijn

vanochtend om een uur of 11 een zwarte omega (m)v6 station atomaat. gespoilerd (irmscher??,steinmetz?)

met links en rechts een dubbele uitlaat van volgens mij ook irmscher. mooi strak verlaagd.

reed het terein af bij v bentum in woudenberg kwam van de abi bandenboer op hetzelfde terrein.

origineel gepost door martijn_maja

vanmorgen rond 09:10 rijd ik in het stukje duitsland tussen brunssum en roermond bij dorpje seaffellen als na een rotonde het optrekken met mijn 530 pk tjes niet snel genoeg gaat voor een grijze omega station b2 met kenteken 08-ts-hk. iemand van hier? grytz martijn

Het zal vast niet iemand van hier zijn, volgens RDW is het een VW Passat :D

Gisteren een zilvergrijze Omega B1 Caravan gezien met een Irmscher einddemper king:

origineel gepost door maxim102

Het zal vast niet iemand van hier zijn, volgens RDW is het een VW Passat :D

Mischien was ik het wel ! :jerry

Gistermiddag de Omega van Turbotom gespot !

Viel niet te missen door de velgen, en de groene platen.

Was om 16.05 op de A1 van Oldenzaal naar Deventer, gespot net voor afslag Hengelo.

Vanmorgen in Groenlo, blauwe non metallic b2 met de dopjes eraf.

Denk niet iemand van hier, ding zag er niet uit.

Grtzz Heuti

origineel gepost door maxim102

Een Omega B2 in Executive uitvoering met een 3.2 V6 in het vooronder king:

Foto%20205.jpg

Een Graphit :wub super mooie kleur.

Echt nog nooit gezien deze kleur met een 3.2 en donkere achterlichten !

Groetend,

Sjors

Terug
Naar boven