• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Omega GESPOT

Gisteravond 2 Lotus Omega's gespot, een paar huizen verder.

Wist wel dat die man er twee had, maar nu stonden ze beide buiten. Foto volgt vanavond.

Tijdje trug een strakke muisgrijze B2 op de J f kennedylaan voor de rondweg richting Son tijd 11:50 uur kenteken begon met GG-DN

Omega 3000

...in een Autokampioen uit 1988 :D

9477328083_c0f307d30e_b_d.jpg

Heerlijke auto keer ingereden toen ik bij Jan de rooy werkte en auto moest plaatsen voor transport was ook zo rond 1988,tot dat is iets teveel gas gaf en mocht vertrekken :jerry

Vanmiddag gespot bordeaux kleurige omega b met zwarte velgen met chrome rand.. bij de jaarmarkt in Son.

zo juist een rode omega A 3000 gespot in Nieuw Roden bij het dorpshuis.

zat een wat oudere man in...hellaas geen foto kunnen maken.....had me telefoon niet bij me :fy1

Kwam afgelopen zondag een champagnekleurige Omega B met aanhanger tegen op de A16 vlakbij Dordrecht, richting Rotterdam, omstreeks 18:45.

Had een aanhanger bij waarvan een sjorband losgeschoten was en over het asfalt sleepte. De spanner daarvan trok een flinke vonkenregen.

Ben er ff naast gaan rijden om ff te gebaren naar z'n aanhanger. Was dat iemand van hier toevallig?

Deze dikke Omega B Caravan kwam ik gisteren onderweg naar Keulen tegen.

Aan de sticker op de achterklep te zien is hij lid van een Omega B Club oid..

10764442525_4b5eee395d_o.jpg

Ik zie jou ook regelmatig rijden langs de Zuid-Willemsvaart. Vanochtend rond kwart voor 9 reed je er vanuit Berlicum op toch? :D

Ik rij tegenwoordig een donkerblauwe Signum met Irmscher grilletje en zwarte steelies (winterreifen). ;)

Klopt, met drie stuks tegenwoordig. ;)

Zal eens opletten, ik had je nog in de Vectra gedacht maar ik loop achter lees ik. :sleeping

Net in Groningen op de hoendiepskade een dikke Omega station gespot. Zwart met antraciet kleurige Irmscher stickers over de zijkant. Kenteken begon met 83 volgens mij... iemand van hier?

Terug
Naar boven