• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Omega Lotus-Lotus Omega 3,6 Bi-Turbo 377PS op ebay

nope,

wij komen zaterdags, en hij is weer voorzien van nieuwe APK :jerry keurmeester stond wel even raar te kijken, 277kw+ :wub :wub

Groeten

Dan ga ik waarschijnlijk de plannen aanpassen en kies ik ook voor de zaterdag.....een Lotus Omega staat hoog op mijn verlanglijstje om te fotograferen!

even de koeling nog na lopen, en dan helemaal poetsen en cleanen dan moet het goed komen :jerry

En dat gaat zo hard joh, was het even vergeten king: :thumb

Groeten

Ik was er!

Maar ik ben heel veel mensen misgelopen. Zo heb ik wel de bus van Kermitkiller gezien, maar er was daar niemand bij.

En ik heb ook best een tijdje bij je Lotus gestaan, maar ook bij jouw wagen zag ik niemand. En ik had donders graag onder de motorkap willen kijken :P

DSC_0146_zps93090e96.jpg

gespot. niet verwacht dat het een echte was.

maar wat een bak :wub

Terug
Naar boven