• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Onderdelenbeurs Tolbert zondag 30 oktober 2011 (Let op

Ik ga altijd een afslag eerder eraf;

Vanuit Drachten, afslag 33 ipv 34, onderaan de afrit rechts (boerakkerweg), dan rotonde driekwart richting Tolbert (de holm, gaat over in hoofdstraat) en dan in de bocht naar rechts afslaan naar links en gelijk weer rechts de hoofdstraat vervolgen tot aan het cafe links waar de bordjes manege al staan.

Voor andere richtingen een afslag later en terug reis is omgekeerde volgorde, behalve dat de afslag rotonde dan de 1e afslag is en links dus rechts is en omgekeerd.

kaart is wel op "Google maps" te vinden.

Ik heb echt bergen onderdelen, en heb zondag vrij weinig te doen..

Iemand die iets specifieks zoekt?

Misschien dat ik die kant wel even op kan komen in dat geval..

Is voor mij ook een heel eind rijden dus het moet natuurlijk wel de moeite zijn!

Ik heb echt bergen onderdelen, en heb zondag vrij weinig te doen..

Iemand die iets specifieks zoekt?

Misschien dat ik die kant wel even op kan komen in dat geval..

Is voor mij ook een heel eind rijden dus het moet natuurlijk wel de moeite zijn!

@louwe 16 klepper wrote:@voederbiet wrote:ja die is al een tijd terug naar de drukker gegaan dus toen was denk nog niet helemaal bekend dat die weg dicht gaat ;)

over die weg afzetting heb je gelijk ;)

maar dat er niet eens een klein artikeltje

in t clubblad stond om de leden

nog ff te atenderen op de beurs is wat jammer ;)

Het kan natuurlijk ook zijn dat de organisatie zelf vergeten was om nog een stukje aan te leveren (door een drukke verhuizing). Dat de secretaris toen dacht................"ik neem het wel op me en zorg dat er toch nog een laatste aankondiging komt". Deze is dus samengesteld en vervolgens doorgestuurd.

Dat er vervolgens bij de indeling van het clubblad iets is geschoven, waarna de aangeleverde aankondiging over het hoofd is gezien en per abuis niet is geplaatst, is natuurlijk niet recht te praten.

Maar de werkelijkheid wijkt dus wel af t.o.v. het negatieve beeld dat hierboven wordt geschetst.

Mocht je de aangeleverde pagina voor het clubblad alsnog willen lezen, dan kun je me een mailtje sturen met dat verzoek.

Mail dan naar secretaris@mantaclub.nl

@louwe 16 klepper wrote:@voederbiet wrote:ja die is al een tijd terug naar de drukker gegaan dus toen was denk nog niet helemaal bekend dat die weg dicht gaat ;)

over die weg afzetting heb je gelijk ;)

maar dat er niet eens een klein artikeltje

in t clubblad stond om de leden

nog ff te atenderen op de beurs is wat jammer ;)

Het kan natuurlijk ook zijn dat de organisatie zelf vergeten was om nog een stukje aan te leveren (door een drukke verhuizing). Dat de secretaris toen dacht................"ik neem het wel op me en zorg dat er toch nog een laatste aankondiging komt". Deze is dus samengesteld en vervolgens doorgestuurd.

Dat er vervolgens bij de indeling van het clubblad iets is geschoven, waarna de aangeleverde aankondiging over het hoofd is gezien en per abuis niet is geplaatst, is natuurlijk niet recht te praten.

Maar de werkelijkheid wijkt dus wel af t.o.v. het negatieve beeld dat hierboven wordt geschetst.

Mocht je de aangeleverde pagina voor het clubblad alsnog willen lezen, dan kun je me een mailtje sturen met dat verzoek.

Mail dan naar secretaris@mantaclub.nl

hier ff de organisatie van de onderdelenbeurs

omdat 9 van de 10 keer het mantablad net na de onderdelenbeurs op de mat valt, is er dus niet teveel aandacht aan geschonken dit

ook ivm de verhuizing van afgelopen zaterdag.

maar volgens ons was wel de afspraak gemaakt om het zelfde stukje nog 1 keer te plaatsen en is er dus iets mis gegaan

op zich niet iets nieuws want het gaat wel vaker mis de laatste jaren ;)

maar ook voor de onderdelenbeurs maakt dat niet uit want de meeste mensen die willen komen hebben het al lang en breed in hun agenda staan

en het is allemaal vrijwilligers werk dus laten we daar geen discussie van maken

vr gr michel en karin

hier ff de organisatie van de onderdelenbeurs

omdat 9 van de 10 keer het mantablad net na de onderdelenbeurs op de mat valt, is er dus niet teveel aandacht aan geschonken dit

ook ivm de verhuizing van afgelopen zaterdag.

maar volgens ons was wel de afspraak gemaakt om het zelfde stukje nog 1 keer te plaatsen en is er dus iets mis gegaan

op zich niet iets nieuws want het gaat wel vaker mis de laatste jaren ;)

maar ook voor de onderdelenbeurs maakt dat niet uit want de meeste mensen die willen komen hebben het al lang en breed in hun agenda staan

en het is allemaal vrijwilligers werk dus laten we daar geen discussie van maken

vr gr michel en karin

vermelding in clubblad is niet eens nodig ja :D

dacht dat het bij iedereen wel in het geheugen gegrift stond.. laatste zondag van oktober :D

vermelding in clubblad is niet eens nodig ja :D

dacht dat het bij iedereen wel in het geheugen gegrift stond.. laatste zondag van oktober :D

wilde zondag ook effe komen neuzen ,enkel word morgen me kleine meid gedoopt ,dus kan er helaas niet bij wezen.

helaas hebben ze niet in de agenda gekeken met plannen :(

wilde zondag ook effe komen neuzen ,enkel word morgen me kleine meid gedoopt ,dus kan er helaas niet bij wezen.

helaas hebben ze niet in de agenda gekeken met plannen :(

@Ghanz wrote:maar dat duurt toch niet de hele dag jozef?

nee die plens water over het hoofdje niet nee

maar ze hebben er weer eens wat achter aan geplakt bij ond thuis,en daar word ik ook gehacht bij aanwezig te zijn

en die duurt wel tot aan de avond.

maar mischien heb ik er wel eerder genoeg van en smeer hem naar Tolbert :jerry

@Ghanz wrote:maar dat duurt toch niet de hele dag jozef?

nee die plens water over het hoofdje niet nee

maar ze hebben er weer eens wat achter aan geplakt bij ond thuis,en daar word ik ook gehacht bij aanwezig te zijn

en die duurt wel tot aan de avond.

maar mischien heb ik er wel eerder genoeg van en smeer hem naar Tolbert :jerry

Terug
Naar boven