• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

vana rond 6 uur een astra opc bij montfoort al vaker gezien.Heeft 2 pijpen met een mooie brom.Rondom gespoilerd Had achter stalen velgen.iemand bij mij uit de buurt?

Origineel gepost door ZafiraOPC

Was het een station? Die in rijsen stond? Er rijd trouwens ook een Vectra GTS OPC rond in Rijsen.

ja het was die blauwe station echt een dikke bak:thumbup

rijden wel aardig wat astra opc's rond in nijverdal en rijssen rijden twee astra type 1 rond zilvergrijs eentje daarvan met type 2 voorbumper

en er staat in holten nog een zafira for sale

Origineel gepost door cali

Origineel gepost door ZafiraOPC

Was het een station? Die in rijsen stond? Er rijd trouwens ook een Vectra GTS OPC rond in Rijsen.

ja het was die blauwe station echt een dikke bak:thumbup

rijden wel aardig wat astra opc's rond in nijverdal en rijssen rijden twee astra type 1 rond zilvergrijs eentje daarvan met type 2 voorbumper

en er staat in holten nog een zafira for sale

Die station was de mijne....:cry:cry

Tijdje terug een blauwe Corsa OPC gespot in Aarlanderveen, bij de kerk.

Kenteken begon met 19-..-.. geloof ik.

die zafira is wel een zwarte maar is geen opel dealer maar een gewone bovag garage

@Erwinr wat rij je nu dan dat je je dikke vec hebt weg gedaan

zag um net in het andere topic echte een vette vec heb er wel eens in gereden echt een superwagen :wors:wors:wors

Origineel gepost door johani500driver

vana rond 6 uur een astra opc bij montfoort al vaker gezien.Heeft 2 pijpen met een mooie brom.Rondom gespoilerd Had achter stalen velgen.iemand bij mij uit de buurt?

arden blue?

type 2 voorbumper, rieger achterbumper, rieger skirts???

dan zou het alex uit woerden kunnen zijn

jep dat is hem,is een mooie bak zit die hier ook op t forum?Een maat van mij uit linschoten heeft een zafira a opc arden blue,heb je misschien ook wel eens gezien

Origineel gepost door johani500driver

jep dat is hem,is een mooie bak zit die hier ook op t forum?Een maat van mij uit linschoten heeft een zafira a opc arden blue,heb je misschien ook wel eens gezien

hij zit hier niet opt forum

en die zafira heb ik nog niet gezien ook nog niet bij ons bij de dealer (waar ik werk)

de zafira staat bij dat speeltuintje langs de renalda weg,hij komt uit bodegraven vandaan.Ook van vliet:thumbup,maar heeft geeneens te koop gestaan,heeft hem gelijk gekocht

Terug
Naar boven