• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

En deze heb ik vandaag gezien in Nijmegen, bij de HAN

img1493922252.jpeg

Gisteren deze Opel Corsa D OPC met kenteken 38-XZ-GF gespot op de A2 Amsterdam - Utrecht bij de splitsing met de parallelbaan.

2012-05-21OpelCorsaDOPC.jpg

Vervolgens in de file bij Bunnik op de A12 voorbijgereden. Later op de A12 richting Arnhem kwam ik de mevrouw in deze Corsa weer tegen.

vanmiddag in de parkeer garage van het ziekenhuis Heerlen een zwarte zafira a opc

ik kon mijne ernaast zetten en meteen erna kwam een mevrouw en reed met deze opc alweer weg

dacht toen bij mijzelf ... apart .... 2 zafira a ops's naast elkaar, komt niet vaak voor

misschien ook iemand van hier ?

kenteken niet echt op gelet met inparkeren en ze reed al weg toen ik hem ernaast zette...

Vanmiddag op de blauwhoflaan in Joure ook een Zafira A OPC gespot.

Arden blue, verlaagt en volgens mij een import kenteken.

Net een blauwe zafira A rond Sittard/Geleen autobaan, kenteken begon met 51.. Kinderen achterin waren tv aan kijken :thumbup

Oranje Corsa D OPC Nurburgring Edition in Dongen, achterop een kleine vrachtwagen....probeerde nog een foto te maken, maar ik miste helaas.

Dit is al de derde of vierde Nurburgring Edition die ik zie en niet op de foto krijg...

Bij mij in de wijk staat met regelmaat bij de school van me dochter :thumb

Een astra j met zwart dak :wub

En een zafira b zonder opc sticker in de gril :(

waarschijnlijk verloren of gepikt ...

En een zafira b opc om de hoek ...

Alle 3 zijn ze blauw :wub

Volgende keer zal ik pic's proberen te maken

@botssiee wrote:@FKsport wrote:Vandaag op de A2 richting Eindhoven:

Arden Blue Astra J OPC ;)

nou al :-o :-o :-o

Was jij het?

Kenners zien dat he ;)

Ik reed ook nog aan de andere kant van de snelweg, dus kun je nagaan hoe goed die opvalt :D

@FKsport wrote:@botssiee wrote:@FKsport wrote:Vandaag op de A2 richting Eindhoven:

Arden Blue Astra J OPC ;)

nou al :-o :-o :-o

Was jij het?

Kenners zien dat he ;)

Ik reed ook nog aan de andere kant van de snelweg, dus kun je nagaan hoe goed die opvalt :D

Nee helaas niet, ik heb een H OPC

@turbootje wrote:nee 1 links en 1 rechts

was trouwens geen astra maar een zaf opc

Zat ff te surfen op de site en kwam deze melding tegen. Ehmmmmm jongens, dat was ik! :hmmz

Een zwarte Zafira OPC met trekhaak waar ook nog eens een aanhanger achter meerijdt en dat in Harderwijk en omgeving.....

Tja, ik kan het af en toe niet laten om m'n zaf aan het (verkeerde) werk te zetten. :-D

ja ik ook, kan er niet mee stoppen naar kijken zo gaaf. Dit is de goedkoopste €25000 met een paar 100 km erop, een nieuwe staat voor €27.000

Beetje jammer van die BPM die erbij komt. Weer een reden om in duitsland te gaan wonen... Maar heb dit in NL nog nooit gezien origineel bij een dealer...

Terug
Naar boven