• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

Halfuurtje geleden een hele dikke Arden Blue Corsa D OPC in Oudenbosch.

Met Steinmetz of Irmscher-grille.

@RISL wrote:Halfuurtje geleden een hele dikke Arden Blue Corsa D OPC in Oudenbosch.

Met Steinmetz of Irmscher-grille.

Ik woon zelf in Oudenbosch maar die heb ik hier nog niet eerder gezien, wel afgelopen week een zwarte GT en rode speedster gezien in Oudenbosch.

Gisteren rond 06:45 een donker blauwe Astra J OPC 12' bij Oostvoorne richting de N15. Weet dat hij ook afkomstig is uit Hellevoetsluis! :thumb

82-BP- zafira a Van opc arden blue stond van de week op de Dillenburgstraat,

Strax 35-TX- astra G arden blue stw lichte getinte ramen rondom, Karel de Grotelaan ri de rotonde tijd 11:35 uur. Rdw geeft aan 2.0 maar er staat geen opc bij en bij de zafira er boven wel :hmmz

Gisteren rond 22:50 een zilveren Zaf A OPC, draaide voor mij de wijk Genderbeemd in. Kenteken vergeten :sleeping

Reed vanmiddag door het achterste gedeelte Dillenburgstraat zag aan de rechtse kant een zwarte corsa d opc staan in het kenteken zat de PVC tijd rond 15:40 uur

Vanmiddag rond half 2 in goes -fruitlaan- een blauwe zafira opc stak netjes zijn hand op :thumb

en Later bij Car audio zeeland een H OPC/GTC zwart 90-HDX-* stak ook zijn hand op :thumb

Vanmiddag een zafira B opc 60-TN voor de verkeerslichten Tongelresestraat naast de ijssalon tijd 11:28 uur

Gisteren Beemdstraat opc zafira zilver a 51-JH- tijd 11:38 uur.

Vanmiddag nog een A zafira opc deze kwam vanaf de Herdgang traningscomplex PSV naar het vernieuwde kruispunt bij de Bezuidenhoutseweg en ging die straat ook in tegen 1 uur.. Had blinkende velgen.

Laterz zag ik een zwarte B opc bij de Bunker.

Gisteren bij ons kinderdagverblijf.

astra gtc opc

ejyzunut.jpg

@nova.... wrote:82-BP- zafira a Van opc arden blue stond van de week op de Dillenburgstraat,

Strax 35-TX- astra G arden blue stw lichte getinte ramen rondom, Karel de Grotelaan ri de rotonde tijd 11:35 uur. Rdw geeft aan 2.0 maar er staat geen opc bij en bij de zafira er boven wel :hmmz

Klopt ook wel dat het geen OPC is, het kenteken wat je doorgeeft is van bouwjaar eind 98 of 99 en ja toen bestond er geen Astra OPC en al helemaal geen station versie.

De station versie is er pas vanaf 2003 dus het type OPC 2 Wellicht dus iemand die de auto heeft over gespoten in deze kleur.

Vanmiddag een astra G opc arden blue kenteken 52-NH deze reed op de weg van Beek en donk richting Lieshout tijd 13:22 uur

Vanavond rond half 9 zaten wij achter een arden blue astra g opc.

Was bij de stoplichten onderaan de afslag van de ATI bij Asten.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

@HardcoreHell wrote:Vanavond rond half 9 zaten wij achter een arden blue astra g opc.

Was bij de stoplichten onderaan de afslag van de ATI bij Asten.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Dat was ik :angel

Terug
Naar boven