• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

@Martijn1981 wrote:Een zilver grijze Zafira a opc om een uurtje of half 12 vanaf de velsertraverse richting wijk aan zee.

Ik zag je telaat, maar zwaaide nog wel en hoorde als reactie nog de claxon ff afgaan. :thumb

(Was met een blauwe corsa opc)

Ja dat was ik!, ik woon in wijk aan zee, ik stak me duim nog omhoog hoor, ik was er wel een beetje te laat mee, srry,

mooie auto heb je Martijn!!!

Foto550-Z6VMAASP.jpg

Foto550-RNVI6Y3U.jpg

Mvrg. Hans

Vanmiddag in Staphorst een zwarte Zafira A OPC. dubbele Zafira B style uitlaat, OPC sticker op het achterraam en OPC power sticker op de spoiler. Stond geparkeerd, heb er even naast gestaan met onze OPC (moest in het zelfde pand zijn).

@Hans wrote:@Martijn1981 wrote:Een zilver grijze Zafira a opc om een uurtje of half 12 vanaf de velsertraverse richting wijk aan zee.

Ik zag je telaat, maar zwaaide nog wel en hoorde als reactie nog de claxon ff afgaan. :thumb

(Was met een blauwe corsa opc)

Ja dat was ik!, ik woon in wijk aan zee, ik stak me duim nog omhoog hoor, ik was er wel een beetje te laat mee, srry,

mooie auto heb je Martijn!!!

Foto550-Z6VMAASP.jpg

Foto550-RNVI6Y3U.jpg

Mvrg. Hans

Mijn vorige was een zwarte zafira opc, maar zilver zoals de jouwe is zeker niet verkeerd.. :thumb :thumb

Nu wat kleiner's bevalt er goed....

Ben vaker te vinden op de randweg werk in Velsen-noord, zal zeker op gaan letten...

GR Martijn

Ja let nu maar ff beter op martijn, vanaf volgende week rijd ik in een blauwe zaf opc. :jerry :wors :wors :wors :wors :wors :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

Zondag bij snelweg Eindhoven richting s'Hertogenbosch een Zafira B OPC arden blue.. Hebben elkaar een heel tijdje gevolgd :)

vandaag vlak bij de paulkruegerplein in den haag een zafira a opc blauw gespot ?? iemand van hierzo

en een blauwe corsa opc ook in den haag alleen weet ik niet meer waarzo

@Hans wrote:Ja let nu maar ff beter op martijn, vanaf volgende week rijd ik in een blauwe zaf opc. :jerry :wors :wors :wors :wors :wors :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

Een blauwe Zafira B... Toch niet de oude van Martin?

dat is me buurman heeft hij hem dan verkocht? afgelopen week stond hij nog daar voor de deur op zondag avond toen ik me kids terug bracht naar me ex die nog tijdelijk in MIJN huis woont (ik woon tijdelijk in Wijk aan Zee) ik heb een andere Zafira-A OPC gekocht een blauwe met 250 pk :wors

@Hans wrote:dat is me buurman heeft hij hem dan verkocht? afgelopen week stond hij nog daar voor de deur op zondag avond toen ik me kids terug bracht naar me ex die nog tijdelijk in MIJN huis woont (ik woon tijdelijk in Wijk aan Zee) ik heb een andere Zafira-A OPC gekocht een blauwe met 250 pk :wors

Paar weken geleden sprak ik hem nog op me werk en toen twijfelde hij om hem teverkopen, en d'r een Amerikaan voor terug tekopen......

De gek :wtf :wtf

De Zafira die je nu gekocht heb klinkt erg interessant.... Blijft leuk speelgoed.. :jerry :jerry

@Martijn1981 wrote:

De Zafira die je nu gekocht heb klinkt erg interessant.... Blijft leuk speelgoed.. :jerry :jerry

en dat is het zeker weten, maar ik doe er wel heel voorzichtig mee, ik heb hem nu bijna een week en het is een waanzinnige auto :thumb

Foto550-7QECSTTK.jpg

Foto550-YGFZRCRI.jpg

Foto-67MJFTKI.jpg

king:

Kenteken ben ik natuurlijk allang vergeten, maar vanochtend op de Oranjelaan in Zoetje een pannacotta Zafira B OPC (badged?). Echt OPC of niet helemaal: achterklep schoon, zeer nette enorme wielen en een pallet kinderen achterin :thumbup . Zo lang mogelijk nagekeken iig

Tijd terug in een zijstraat van de Rooyakkerstraat bij de Avia pomp een zafira a in de arden blue kleur met een zwarte motorkap.

En vanmiddag op de V montgommerylaan een astra g arden blue richting Winkel centrum woensel.

Vanochtend op de A4, zwarte wat vieze Zaf B opc, 10 minuten later een arden blue schone Zaf B in het centrum van den haag!

Gisteren op de rondweg bij De Hurk (Limburglaan) een zafira a arden blue kenteken 93 NR tijd 15.25

vrouw achter het stuur druk bellend met de mobiel tegen der oor..

Terug
Naar boven