• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

Afgelopen zaterdagmiddag zag ik in Alphen aan den Rijn deze Opel Astra OPC staan :thumbup

24012009338.jpg

24012009339.jpg

gisteren 2x een Zafira A opc

zwarte opc 08-xx amstelstraat in Acht met een dubbele ronde einddemper bij het bejaardenhuis 11.30 uur

opc blauw 08-hjj frankrijkstraat 18.30 bij het Roc

Afgelopen vrijdag zag ik deze Opel Astra OPC in Waddinxveen staan:

30012009094.jpg

En gisteren (zaterdag) kwam ik deze Opel Corsa OPC tegen op de A15:

31012009341.jpg

Vandaag reed ik van Eindhoven richting Goes en toen haalde ik een Opel Vectra OPC in.

Brute stationwagen :thumbup

Was dezelfde kleur blauw als mijn Zafira

Vanaf afgelopen dinsdag stond er een Opel Vectra OPC vlakbij mijn werk in Nootdorp.

Vandaag toch maar eventjes gestopt om foto's te maken :thumbup

Die mensen van het bedrijf stonden wel raar te kijken toen ik er foto's van aan het maken was :jerry

12032009433.jpg

12032009434.jpg

In Zoetermeer, zie ik bijna dagelijks in de wijk. Opel Corsa OPC, kleur: blauw. mooi :D mooi :D mooi :D

2 keer gezien nabij het kwadrant in Zoetermeer. Opel Zafira (B) OPC, kleur: blauw. Laatst 4 april :wub (kwijl)

Vanmorgen een corsa D opc Arden blue -ZJ- op de europalaan nabij de bakkersschool om 9.38 uur en laterz zagen we die weer rijden op de Vredenoord ri van de Shell iets van een uur of kwart over 5

Vanmiddag en gisterochtend in Arnhem:

Een Corsa D OPC, Arden blue, 'oud' kenteken (2-2-2).

Was rond Presikhaaf, ik zat in de bus :thumbup

origineel gepost door nova....

gisteren 2x een Zafira A opc

zwarte opc 08-xx amstelstraat in Acht met een dubbele ronde einddemper bij het bejaardenhuis 11.30 uur

opc blauw 08-hjj frankrijkstraat 18.30 bij het Roc

Vandaag weer de zwarte Opel Zafira A OPC gespot.

Kwam uit Acht en reed naar rechts de Boschdijk op.

Hij moet me gezien hebben want ik moest voor zijn auto draaien om langs de Boschdijk te komen :thumbup

Vanmorgen ook op de A12 bij Bodegraven een OPC blauwe Opel Astra OPC gespot.

Hij toeterde toen hij bij het tankstation op de A12 weer de snelweg op reed :thumbup

Terug
Naar boven