• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

Zojuist, om 13.25, een arden blue zafira a opc gespot op de oprit bij soest, a1 richting amersfoort in de file! Kenteken niet te lezen, volgens mij met trekhaak. Ik sta aan de overkant, richting amsterdam, in de file!

Vandaag op de A58 haalde ik met een vw caddy een grijze Opel Zafira OPC in

Kenteken was **-JS-** dacht ik

Er zaten volgens mij 2 (oudere) mannen in

Ik haalde ze nogal hard in dus kon niet zo heel erg goed opletten ;)

tussendoor vraagje..

Hoe rijd dat nou zo een Zafira OPC..? het uiterlijk vidn ik prachtig, maar het interieur erg verouderd, weegt het verouderde interieur op tegen de rijbeleving..? en hoe zit het met onderhoudskosten ligt dit veel hoger dan bij een normale auto.

Ik vind de rijbeleving super.. ook omdat niemand verwacht dat een zafira ook snel kan zijn :D

het interieur is voldoende naar mijn idee

en de onderhoudskosten zijn normaal als elke auto, mits je je daar ook aan houdt en dan heb je er ook het meeste plezier van en doe je er een stuk langer mee. dus ligt grotendeels aan jezelf.

die van mij staat inmiddels te koop, maar zeker niet omdat ik hem zat ben

Thanks :) Het zal voor volgend jaar zijn dat we vervanging zoeken. :) Ik ga dit zeker meenemen en een testdrive maken.

Afgelopen zondag 27 Juni

Arden Blue Vectra SW OPC gespot.

Stond met caravan op de uitrij parkeerplaats op een camping in Bakkeveen. Helaas geen foto.

Gisteren 02-07:

Tussen westerscheldetunnel en Hoek (Zeeland) Witte Astra OPC H Nurnburgeditie !

Later die dag in Middelburg Blauwe Astra H OPC

In beide gevallen te snel om kenteken te kunnen zien...

Gisteren in Etten-Leur bij de Westpolderplas:

Afb014.jpg

heb zelf nu sinds 6 weken een opel corsa opc in het blauw en ben er super gelukkig mee!!

Nu wil het toeval dat er bij mij in de buurt er nog eentje rijdt! Ik kom m wel eens tegen maar zou graag willen weten wie het is, kan ik hem of haar vertellen wat voor een geweldig mooie auto hij/zij heeft! ;)

Omgeving Geldrop/Mierlo/Nuenen/Helmond

Groetjes Marie-Louise

Eergisteren een grijze zafira opc nabij de ruysdaelbaan 51-XB tijd 12.30 uur

en gistermorgen een zwarte 58-LDS op kanaaldijk noord deze reed een straat voorbij de draaide en ging toen als nog achter me de straat in ri Quinten mathijslaan tijd 8.27 uur

origineel gepost door Astralfred

Vanochtend 8:15 Corsa D OPC gespot op de A73 die afsloeg de A50 op ri Arnhem de file in, kenteken ZD in het midden dacht ik. Kon hem niet inhalen jammer genoeg, aangezien er een &% slak voor me zat op de linkerbaan ri Druten.

een echte opc spotter hier:P

Van 4 - 16 juli Hollandse Ardenblue Zafira OPC gespot op camping Park Albatros in Toscane. Helaas geen foto (vergat steeds de camera :swear)

Terug
Naar boven