• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

origineel gepost door Spijkcity

Zafira's opc zie ik ook vaak ja.Vaak een blauwe,zwarte,zilvere

Als het een zwarte is grote kans dat ik t ben..

Vanmorgen, rond 7 uur, vanaf wekerom naar ede, over de edeseweg een Zafira OPC,

en even later, op de keesomstraat in Ede een Blauwe Corsa OPC

vanmiddag rond 1 uur vlakbij het ziekenhuis weer de zafira opc in het zwart gespot:wors nu met foto :thumbup

SNC00168.jpg

Vanmiddag rond 14:00 een ardenblauwe Zafira OPC in op de rotonde 2000 in Oud-Beijerland. Kentken begon met 77 (voorzover ik dat van een afstand kon zien :hmmz)

Maandagavond 23 Augustus rond 19:00 een blauw Zafira A OPC monstertje gespot op de N245 bij Edam, rijdend vanaf de afslag richting Edam/Volendam naar Purmerend.

Ik kwam hem tegemoet rijden in mijn eigen grijze turbo gezinscontainer.:D

Van middag in lelystad op de rotonde bij noorderluis een zwarte zaf a opc 77-nh-tv geloof ik zat een dame in die behoorlijk de rotonde over scheurde :cool:

greetz dennis

origineel gepost door Marie-Louise

origineel gepost door nova....

gistermiddag een insigna opc een witte in Helmond nabij het kanaal rond 14.15

Die is van mijn man!

Dan ben jij Marie-Louise met de Corsa OPC. (Ik zag je foto staan op OPC-power.nl) ;)

haha ja dat ben ik!

Alleen zal ik de komende dagen niet meer te zien zijn in mijn opc'tje...Mijn rijbewijs is ingevorderd...Ik reed naar de stad en iets te vlug terug naar huis...reed 135 km/u correctie eraf 130...waar ik 80 mocht...Rijbewijs kwijt, krijg binnen 10 dagen bericht van hoe en wat...

Leuk koopzondag! Niks gekocht en toch 500 euries lichter! die kreeg ik er nog eens extra bij! snik

origineel gepost door Vipertjegts

86 is die van mij ja.

Tooroplaan ben ik niet geweest dus dat is een andere.

Vanmorgen, op de Hakselseweg, je reed de gousbloemstraat in

(ben aan het werk op die bouw:P )

11 augustus (beetje laat gepost dus :D ) om 17.40 een zwarte vectra OPC in tegelen op de ariënstraat

27 augustus om 14.40 een zwarte zafira a OPC in de haan aan zee (B)

en net rond 18.00 een zwarte zafira a OPC in steyl bij het klooster (eine schnelle nonne??)

Terug
Naar boven