• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

vanmiddag op de ring stond de 99-LZ astra g opc arden blue.. hij komt uit Panningen als het goed is......ik stak me vinger nog op... ff later reed tie voorbij over de Leenderweg ri Floraplein...naast je zat een blond meidje.

[rquote=1829779&tid=76173&author=funkycorsa]de 29ste een nederlandse blauwe zafira opc gespot op de parkeerplaats van de Lidl in Emmerich am rhein :thumbup[/rquote]

Weet je zeker dat het de 29ste was en niet de 30ste?

Gisteravond in Amsterdam:

t9cbv9.jpg

[rquote=1847440&tid=76173&author=Jerk]Afgelopen dinsdagavond zag ik deze Opel Zafira OPC staan bij de Ikea @ Delft

17012011066.jpg
[/rquote]

Hey, die heb ik niet gezien. Ik was afgelopen dinsdagavond ook bij IKEA Delft!!

[rquote=1849182&tid=76173&author=Za4ra OPC][rquote=1847440&tid=76173&author=Jerk]Afgelopen dinsdagavond zag ik deze Opel Zafira OPC staan bij de Ikea @ Delft

17012011066.jpg
[/rquote]

Hey, die heb ik niet gezien. Ik was afgelopen dinsdagavond ook bij IKEA Delft!![/rquote]

Heb je die van mij ook niet gezien dan???

Wel druk he op de a13? ;)

En ik zie nu idd dat die blauwe een 1.8 is

Ik zou echt zweren dat het een opc was....

Hij is wel heel netjes omgebouwd :thumbup

Volgende keer toch ff blijven wachten/briefje onder de ruit doen dan. Want dit is wel een rigoreuze verbouwing geweest of het OPC blokje is in de soep gelopen en ze hebben er een 1800 in gelegd! Van buiten is het gewoon compleet een OPC in ieder geval.

[rquote=1842984&tid=76173&author=Vipertjegts][rquote=1829779&tid=76173&author=funkycorsa]de 29ste een nederlandse blauwe zafira opc gespot op de parkeerplaats van de Lidl in Emmerich am rhein :thumbup[/rquote]

Weet je zeker dat het de 29ste was en niet de 30ste?[/rquote]

:sleeping heb zo'n vermoeden wiens zaf dat was :thumbup

was idd de 30ste :thumbup :wub:wub

vanmiddag een astra G opc zwart met a8 17 inch velgen en een linkse en rechtse enkele ronde uitlaat 18 septemberplein om 16,30 44-FP

op de A17 bij Wouw ri Rotterdam een blauwe Meriva OPC

dat was ik!! :D

heb me opnieuw moeten aanmelden wist me wachtwoord niet meer

[rquote=1849965&tid=76173&author=Astralfred]In 2000 was er nog geen Zaffie OPC, dus qua bouwjaar komt ie paar jaar te kort Jürgen ;). De eerste in Nederland beginnen dacht ik een eind in de H serie eind 2001/begin 2002.[/rquote]

Ow, daar had ik weer ff niet opgelet hahahaha. Maar dan ga je dus je 1800 ombouwen naar OPC inclusief het spuiten van de Carrosserie? Gevalletje schade of iemand die teveel geld in zijn achterzak had zitten branden :D

[rquote=1864515&tid=76173&author=Astralfred][rquote=1861141&tid=76173&author=opc meriva]op de A17 bij Wouw ri Rotterdam een blauwe Meriva OPC

dat was ik!! :D

heb me opnieuw moeten aanmelden wist me wachtwoord niet meer[/rquote]

Wel een mooie wagen, jij kunt me trouwens niet gespot hebben aangezien we in de Leon van mijn vriendin reden, of die moet opgevallen zijn :P.[/rquote]

nee die leon is me niet opgevallen helaas.

het is geen opel eej;)

[rquote=1862369&tid=76173&author=Vipertjegts][rquote=1849965&tid=76173&author=Astralfred]In 2000 was er nog geen Zaffie OPC, dus qua bouwjaar komt ie paar jaar te kort Jürgen ;). De eerste in Nederland beginnen dacht ik een eind in de H serie eind 2001/begin 2002.[/rquote]

Ow, daar had ik weer ff niet opgelet hahahaha. Maar dan ga je dus je 1800 ombouwen naar OPC inclusief het spuiten van de Carrosserie? Gevalletje schade of iemand die teveel geld in zijn achterzak had zitten branden :D[/rquote]

Deze is waarschijnlijk gewoon omgekat.. hij staat vlakbij hier, en heeft ook het originele recaro interieur erin.. idd beetje erg dure ombouw zo .. heb hem nog niet gehoord met voorbij rijden maar zal me niks verbazen als er gewoon een z20let in ligt.

wel jammer dat hij dan 200kg minder wegenbelasting hoeft te betalen

Terug
Naar boven