• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

Vanmiddag een astra H opc nurburg edition 31-JSK zat een heel mooi vrouwtje in op de Bajeuxlaan tijd rond 14:30 uur.

@djplan wrote:gisteren heb ik een astra opc G gespot in de buurt van cappele a de ijsel

ik reedt zelf zafira opc a

iemand hier op forum die ik heb gezien ?

het was in middag uren rond half 1 middag

kenteken nr had ik geen tijd om op te schrijven

Dat had ik wel kunnen zijn :agent

ff een plaatje bij mn vorige praatje

foto-12.jpg

ook spot ik deze regelmatig in Sneek.

foto-11.jpg

gister 2 keer corsa d opc in spijkenisse achter 1 was ik aan het knalle door schenkel.

was een blauwe

en andere was een zwarte

zo zie je ze nooit zo ineens 2

rij zelf astra h opc blauw

en hij moet me gezien hebben :jerry

Vandaag rond een uur of 5 in venray op het kruispunt net voorbij de mac donalds, een blauwe astra g type1, zag er nog helemaal origineel uit, ik zelf reed ook een een blauwe g type 1, Toevallig iemand van hier ?

@manta_dennis wrote:Vanmiddag om half 5 een Astra GTC OPC gespot op de A30 bij Barneveld. Blauw met kenteken 10-XR-JJ.

lekker optijd, maar dat ben ik geweest!

Zag gister op de a27 vlak voor vianen om een uur of 4 's middags een zilver/grijze Za4a opc met de zwart grijze velgen. met de custom einddemper, waarvan 1 sierstuk op de kop tegen de ander zit

Goat(ZafiraOpc) volgens mij.

Vanmiddag een arden blue Insignia OPC gespot op het stationsparkeerterrein in sneek.

Wat een prachtige wagen!!!

zaterdag 18-6-2011 +- 14.45 blauwe vectra opc stration gespot op de a15 richting gorinchem

kwam erop bij rhoon en ging best hard

Vanmiddag rond half vijf een zelfde zaffie opc als ik een zwarte terhoogte van s'gravenpolder (zeeland) en op de a17 richting rotterdam een "echte" blauwe.. Deze bestuurders moet alleen nog wel leren allert te blijven.. Volgens mijn heeft geen van bijde mij gezien.. Kon eigelijk niet missen met mijn grote sleurhut er achter!!??!!

@Mark_opc wrote:Vanmiddag rond half vijf een zelfde zaffie opc als ik een zwarte terhoogte van s'gravenpolder (zeeland) en op de a17 richting rotterdam een "echte" blauwe.. Deze bestuurders moet alleen nog wel leren allert te blijven.. Volgens mijn heeft geen van bijde mij gezien.. Kon eigelijk niet missen met mijn grote sleurhut er achter!!??!!

zou best ik kunnen zijn geweest

weetje misschien nog een klein gedeelte van de kenteken :p

Ik van middag een blauw vectra opc in barendrecht, vaanpark 2 rond half 4.

En mijn vrouw (die reed in onze zaf opc) een blauwe zafira opc, in alphen terhoogte van de herehof om 18:15...

gister in houten vectra opc een zwarte met op de zijkant groot opc-power(of zo iets)

was voor de keet van F5

Zow, vette sjaak!.

Vorige week donderdag avond in Emmen een blauwe zafira opc. Kon kenteken niet lezen, hij ging de andere kant op op de hondsrugweg geloof ik.

Terug
Naar boven