• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

Gister eind van de middag: Blauwe Zafira OPC gespot in Harlingen bij de 3 bruggetjes. Kenteken heb ik niet kunnen zien.

Om kwart voor 5 ongeveer weer de Astra G OPC van Nieuw-Amsterdam. Reed richting de dikke wijk.

Weet alleen niet of het een turbo of een gewone is.

Net bij de sportschool in Klazienaveen gespot, reed toevallig langs een zwarte Zafira A OPC

Schijnt van een politie agent te zijn dus die heb wel verstand van stevig rijden :angel

Zag btw ook dat ie heel ietsie blauw pluimpjes had

Ik zag de blauwe astra opc ook.

Was geen turbo!!

Frankie heb jou ook gespot reed achter je na de stoplichten op erica

@predator wrote:Ik zag de blauwe astra opc ook.

Was geen turbo!!

Frankie heb jou ook gespot reed achter je na de stoplichten op erica

Die zwarte Vec die stopte bij de snackbar daaro??

Dan heb ik je gezien ja, elke keer als ik over Erica kom kijk ik goed rond of ik je wagens ergens spot lol.

Maar die Astra is dus geen turbo. Ding ziet er wel goed uit :)

ik spot vrijwel elke dag een zafira a opc, staat bij mij in de straat. geloof dat die man der ook aardig zuinig op is, want hij staat echt prachtig in ze lak

Corsa D OPC gespot dit weekend in Klazienaveen op de Dordsedijk (blauwe)

Mooie machine, ging nog een beetje op het gas met een mooie roffel :jerry

Die middelste daar ben ik is achteraan gegaan .... wou die inplaats van de vec.

Zag vanmiddag omstreeks 15.30 een D opc arden blue voorbij rijden op de Wal al hier.

zilverkleurige opc1 met opc2 voorbumper en monster sideskirts gespot vanmiddag op de A12 richting arnhem. en later bij de burgerking in veenendaal dezelfde :)

was opweg naar bottrop (alpincenter) om te snowboarden

Op de IAA ook wat leuks gezien:

IMAG0132.jpg

IMAG0130.jpg

IMAG0127.jpg

IMAG0128.jpg

IMAG0135.jpg

IMAG0133.jpg

IMAG0134.jpg

Door goede verlichting toch nog leuke foto's met mn telefoon kunnen maken.

Verder was de opel stand erg mager. Van de nieuwe astra gtc hadden ze wel een betere show kunnen maken. Verder stond er nog de insignia OPC en dat was het.

Ook geen Opel / OPC shop ofzo waar je wat leuke dingen kon kopen

En de kleur wit is zo 2010, de nieuwe kleur is rood, alle dikke auto's stonden in het rood.

En de mooiste auto vond ik toch wel de nieuwe BMW 6 serie coupe, wat een auto!

Vorige week zondag kwam ik op de A27 een blauwe Zafira OPC met volop stickers op de achterkant:

2011-09-25190725.jpg

En van de week kwam ik deze zwarte Opel Zafira OPC tegen in het centrum van Voorthuizen:

2011-09-26120741.jpg

En toen ik gisteren uit eten ging bij de Herberg van Voorthuizen stond deze blauwe Opel Zafira OPC op het parkeerterrein:

2011-09-30165345.jpg

Terug
Naar boven