• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

@botssiee wrote:@kelderbier wrote:2e arden blue astra h opc gespot op kastanjelaan Ridderkerk deze week. Er rijden hier aardig wat astra's opc's rond heb ik zo het idee.

Hier in de omgeving ben ik volgens mij de enigste, ben hier in de buurt nog nooit een andere H opc tegen gekomen. :(

Jij rijd een zwarte toch? Ik werk zelf aan de kastanjelaan en kijk op de weg vanaf me werkplek. Vorig week heb ik twee verschillende h opc's s gespot waarvan de ene 300 pk heeft en ik 3 x in de week spot. heeft oxigen wielen ala ford s-max design en een luide uitlaat eronder. Stond een tijd op marktplaats te koop

Ja ik rij een zwarte, maar wel meer richting Helmond en omstreken, dus is wel net een andere hoek als Ridderkerk. ;)

@botssiee wrote:Ja ik rij een zwarte, maar wel meer richting Helmond en omstreken, dus is wel net een andere hoek als Ridderkerk. ;)

Haha oke ik dacht dat je ook uit Ridderkerk kwam ;)

@relaxie wrote:Dat zou goed kunnen die zwarte astra h opc bij de Mac in Goes

haha stond achter je met een blauw corsatje :P, hoorde je een beetje spelen met het gas hahaha

@Vannos wrote:@relaxie wrote:Dat zou goed kunnen die zwarte astra h opc bij de Mac in Goes

haha stond achter je met een blauw corsatje :P, hoorde je een beetje spelen met het gas hahaha

Haha ja anders hoor ik niet of hij nog loopt hij is stil :cry nog wel :D

@relaxie wrote:@Vannos wrote:@relaxie wrote:Dat zou goed kunnen die zwarte astra h opc bij de Mac in Goes

Haha ja anders hoor ik niet of hij nog loopt hij is stil :cry nog wel :D

haha , wat komt er onder dan ? verder erg mooie wagen :thumb

Vanmiddag op de kruising Groene Kruisweg/N57 een blauwe Astra-G OPC1 om 17:15 en 5 a 10 minuten later een zwarte Vectra-C station OPC.

Afgelopen donderdag een rode Zafira A OPC gespot in Nijmegen.

Vraag me niet waar, volgens mij was het dukenburg (parkeergarage).

Wel viel me op dat deze auto behoorlijk verkleurd was :(. Rood of niet een OPC hoor je te onderhouden vind ik :$

Diverse J OPC's gespot bij Opel Nederland in Breda.

Stond ook een Mokka, Adam en Cascada :)

Mooie combofoto's kunnen maken. :thumb

Terug
Naar boven