• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

Vanmorgen zag ik in Waddinxveen een witte Opel Insignia station rijden.

Ik weet haast zeker dat het de opc versie was, hij had wel de velgen :thumb

Zojuist een Astra j opc gespot op de Ina-boudier-bakkerlaan in Utrecht.

Reed te snel voor kenteken, ben nog even een rondje gelopen om te kijken of ik em nog zag maar helaas.

Zit echt een geniaal geluid in die auto's

Eergister een vectra opc (arden blue) op de Napoleonsweg ter hoogte van Haelen voor het stoplicht.

Vandaag een zwarte Zafira a opc tussen Baexem en Heythuysen

Vanmorgen stond ik om 7:15 naast een astra opc arden blue 84-LK had echt haast reed zeker 90 op het stuk waar je 50 mag op de Stationsweg... kon het niet bijhouden reed (met gevaar voor fietsers en de voetgangers) reed zelf 70 en ik stopte toen maar. Maar denk ik wel weet waar die werkt die malloot met de astra!

gister aan het eind van de middag op het knooppunt a1/a30 bij de mc donald arden blue zafira a opc kenteken begon met 66- zat een vrouw met kinderen in. :thumb

@alaintrines wrote:Afgelopen zaterdag een nieuwe Astra opc op de autobahn richting keulen :thumb

Insignia opc, Astra opc...... autobahn:D, toch wel ff een sprintje getrokken toch;)?

Verstuurd van mijn V972 Core4 met Tapatalk

begin de avond een zafira A arden blue OPC die net de A15 opreed tussen Gorinchem en Hardinxveld Giessendam bij de benzinepomp. Bleef achter me rijden tot ik afslag Dordrecht nam. En kijken dat ze deden :lol: :lol:

Vandaag rond 12:00 uur in Spijkenisse een grijze Astra-G OPC kenteken begon met 50-NZ je ging wassen bij het tankstation naast voormalig Opeldealer . Je was volgens mij met een maatje met een grijze Vectra-B vermoedelijk een V6 aan de uitlaat te zien.

Je haalde mij nog net in om de afslag te nemen naar het industrieterrein ik reed in zwarte Zafira-A OPC

@gerben rsv wrote:Vandaag rond 12:00 uur in Spijkenisse een grijze Astra-G OPC kenteken begon met 50-NZ je ging wassen bij het tankstation naast voormalig Opeldealer . Je was volgens mij met een maatje met een grijze Vectra-B vermoedelijk een V6 aan de uitlaat te zien.

Je haalde mij nog net in om de afslag te nemen naar het industrieterrein ik reed in zwarte Zafira-A OPC

Deze toevallig??? Mijn "oude" OPC...............was al erg benieuwd waar ie rond reed.

Foto-WINPFEVC-D.jpg

@ronOPC1 wrote:@gerben rsv wrote:Vandaag rond 12:00 uur in Spijkenisse een grijze Astra-G OPC kenteken begon met 50-NZ je ging wassen bij het tankstation naast voormalig Opeldealer . Je was volgens mij met een maatje met een grijze Vectra-B vermoedelijk een V6 aan de uitlaat te zien.

Deze toevallig??? Mijn "oude" OPC...............was al erg benieuwd waar ie rond reed.

Foto-WINPFEVC-D.jpg

Inderdaad die ja ,ik kwam hem tegen in Spijkenisse.

Terug
Naar boven