• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

Gisteren, heel de middag een zwarte Zaf A OPC met zwarte velgen in de Van Aerssenstraat in Langeraar.

Kwam de eigenaar nog tegen midden op de middag toen ik er langs liep, nog even gezegd dat ik het een schitterende wagen vind. Iemand van hier?

Haha :P

Mooie wagen heb je hoor! Maar dat wist je al.

Was barbeknoeien bij de oom en tante van m'n vriendin.

Maar had ik dus toch effe moet doorvragen bij je, dan had ik wellicht nog wat fotootjes kunnen maken? Ik had m'n spiegelreflex bij namelijk.

Hahaha, alleen de Zafira was niet echt schoon nu. Last van veel zand in de lucht bij ons op het moment.

Verder was ik bezig met het spuiten van mijn deur. Aan de onderkant door steenslag wat roest op mijn deur. Is nu (bijna) weer netjes. Vandaag de lak nog even goed laten uitharden en morgen polijsten.

Als je weer eens in straat bent geef je maar even een brul, woon op de hoek en meestal in het weekend wel thuis in/om m`n auto of motorfiets te vinden.

Was heel wat schoner dan mijn auto, zit ook helemaal onder het zand. Is ook niet tegen op te werken, staat nu dagelijks geparkeerd naast een zandoverslag....

Zal het zeker in de gaten houden, maar kom er niet vaak. Zodra ik er heen ga, zal ik je ff pm'en.

Zwarte Zafira A OPC ( echt dik ) gespot.

We gingen tegelijk vol gas de Noorderbrug op.. Je had moeite om me voor te blijven. Bij 120 liet ik de gas los aan gezien dat het maar een 70 stuk was.

Iemand van hier??

Was rond half 4.

Gisteren op A67 vanaf Someren tot aan knooppunt Leenderheide samen gereden met een zilvergrijze Zafira A OPC, met kleine stickers op de achterruit. Nog een duimpje opgestoken en er werd teruggezwaaid ;) !

Het zal er wel mooi uitgezien hebben, twee op het oog bijna identieke zilvergrijze OPC's achter elkaar king: !

@dj_lifestyle wrote:@gerben rsv wrote:Zojuist op camping de Warsberg in Saarburg een blauwe Zafira A OPC.

;)

He daar was ik begin van de maand ook :D , alleen een blauwe J opc gezien toen.

Die blauwe heb ik ook zien staan in het dorp en ik heb ook nog een rode Astra J OPC en een witte Insignia OPC gezien!

Terug
Naar boven