• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

@*AstraLaVista* wrote:Gisteren op A67 vanaf Someren tot aan knooppunt Leenderheide samen gereden met een zilvergrijze Zafira A OPC, met kleine stickers op de achterruit. Nog een duimpje opgestoken en er werd teruggezwaaid ;) !

Het zal er wel mooi uitgezien hebben, twee op het oog bijna identieke zilvergrijze OPC's achter elkaar king: !

Had die 18 inch opc velgen en een dikke herrie uitlaat?

Deze bedoel ik ;)

@Jerk wrote:@*AstraLaVista* wrote:Gisteren op A67 vanaf Someren tot aan knooppunt Leenderheide samen gereden met een zilvergrijze Zafira A OPC, met kleine stickers op de achterruit. Nog een duimpje opgestoken en er werd teruggezwaaid ;) !

Het zal er wel mooi uitgezien hebben, twee op het oog bijna identieke zilvergrijze OPC's achter elkaar king: !

Had die 18 inch opc velgen en een dikke herrie uitlaat?

Deze bedoel ik ;)

Het zou donders goed kunnen. Er zat links onder op de achterruit een sticker van de OPC club volgens mij. En op de achterklap ontbrak het OPC logo. Er zat wel een glimmend pijpje onder maar echt een herriegeluid kwam er niet uit. En het leek alsof men onderweg was van/naar vakantiebestemming, gezien de hoeveelheid bagage in de kofferruimte ;).

Toen hij voor ons zat wilde ie volgens mij ook ff weten of wij een 'echte' bij ons hadden, door terug te schakelen en ff doortrappen ;). Wij dede mee

Net om precies 12 uur een zilver Zafira A OPC op de A4 richting Leiden ter hoogte van het aquaduct net voor Roelofsarendsveen.

Ik reed 115 en hij 100, ik zag het op het laatste moment, hij zat wel vol dus zal wel een familiedagje wezen :)

31-07 11:27 uur ,Witte corsa D opc nurburgring 99-XFD met zwarte velgen valkenburg centrum vlakbij de Geul.

Paar dagen later Zafira a blauwe -HXX- weet alleen niet meer welke plaats , heb deze wel is vaker gezien!

Gisteren in Hellevoetsluis een zwarte Astra G OPC I gespot. Was voor zover ik kon zien redelijk origineel alleen met Irmscher grille en Xenon units :)

afgelopen nacht om 4 uur in centrum Eindhoven Arden Blue Astra H OPC gezien, gaf hem nog een duimpje toen ik hem voorbij reed.

In Duitsland twee weken geleden:

Vectra OPC SW in Arden Blue, volgens mij op weg naar topsnelheid op de Autobahn.

Daarachter Insingia OPC Sports Tourer, matzwart, bezig om die Vectra in te halen.

Diverse Astra G en H OPC's, Meriva OPC (zwart) en diverse Corsa OPC's (Arden Blue met oranje velgen, zwart en wit).

En afgelopen donderdag op de A17 vanaf Roosendaal richting Moerdijk. Ik reed de andere kant op.

Om 17:10 een Arden Blue Zafira A OPC ter hoogte van Zevenbergen.

En om 17:10 een Arden Blue Zafira OPC ter hoogte van Noordhoek.

Afgelopen zaterdag een zilvere Vectra GTS OPC in winkel centrum doemere in almere buiten

Vanochtend een blauwe astra H OPC ging muziekwijk in in almere

net in assen bij de blauwe brug bij kloosterveen een zafira opc blauw zag het net te laat toeterde nog met mijn astra g opc 2 hij remde af maar reed weer door iemand van hier zag iets met een p in het kenteken

vanmiddag bij ons in het dorp in beilen een mooie grijze zafira opc iemand van hier die op vakantie is? ik toeterde nog

Gisteravond, Julianaplein Groningen.

Misschien heb je nog 2 corsa'tjes tegen elkaar zien wegtrekken, we zagen je staan bij de stoplichten, je ging rechtdoor richting Leek/Roden etc.

@PeterNoFear wrote:Gisteravond, Julianaplein Groningen.

Misschien heb je nog 2 corsa'tjes tegen elkaar zien wegtrekken, we zagen je staan bij de stoplichten, je ging rechtdoor richting Leek/Roden etc.

zag je mij of iemand anders:P

Terug
Naar boven