• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

@nova.... wrote:31-07 11:27 uur ,Witte corsa D opc nurburgring 99-XFD met zwarte velgen valkenburg centrum vlakbij de Geul.

Paar dagen later Zafira a blauwe -HXX- weet alleen niet meer welke plaats , heb deze wel is vaker gezien!

Haha leuk dat was ik met m'n corsa! Lekker een paar daagjes naar Valkenburg met me meisje.

@DeMeistah wrote:@nova.... wrote:31-07 11:27 uur ,Witte corsa D opc nurburgring 99-XFD met zwarte velgen valkenburg centrum vlakbij de Geul.

Paar dagen later Zafira a blauwe -HXX- weet alleen niet meer welke plaats , heb deze wel is vaker gezien!

Haha leuk dat was ik met m'n corsa! Lekker een paar daagjes naar Valkenburg met me meisje.

Altijd mooi als er iemand van het forum gespot wordt...

Wij hebben er ook een paar dagen rondgehangen. Als goed heb ik de foto ervan nog! :D

Ja vergeten :sleeping we zagen ook nog toen in Valkenburg centrum een Vivaro opc zwart kenteken begon met 18 vlv toen we aan het eten waren op het terras aldaar.. tijd 19:00 uur

@nova.... wrote:@nova.... wrote:31-07 11:27 uur ,Witte corsa D opc nurburgring 99-XFD met zwarte velgen valkenburg centrum vlakbij de Geul.

Altijd mooi als er iemand van het forum gespot wordt...

Wij hebben er ook een paar dagen rondgehangen. Als goed heb ik de foto ervan nog! :D

Was er nog nooit geweest maar flink van genoten. lijkt wel alsof je in een frans dorpje ben beland.

Welk hotel zat je? Wij in parkhotel **** vlakbij het centrum. privéparkeerplaats (godzijdank)

En inderdaad, terrasjes zat en goed te doen daar, elke ochtend ontbijten en savonds lekker uit eten daar. smiddags aan de halve liters :D

zilvergrijze zafira A opc met 19" volgens mij 5 spaaks velgen op camping de leistert bij ons in het dorp

daarnet om 7.53uur op de A15 thv afrit Charlois/Rhoon richting Spijkenisse een hele mooie astra G OPC station :wub :wub

Ik gaf nog gas met me werkbusje om een foto te maken, maar kon hem niet meer inhalen.

Bekende??

@ DeMeistah

Wij komen er om de 2 jaar wel is.. maar idd is net frans dorp aan de heuvel..

Wij zaten in Hotel Vogelzang... lekker tegenover een heuvel langs de doorgaande weg naar Berg en terblijt terras voor aan de weg.lekker lopen naar het dorp en een lekkere klim terug naar boven

Klopt ja lekker eten en drinken en winkelen... :thumb

Gisteren rond 19:45 op de Velsgoed in Prinsenbeek een Arden Blue Corsa D.

Geen wijzigingen aan het uiterlijk zo te zien.

Gister in de middag een Astra G OPC I gespot in Son&Breugel.

Ik reed rond in een Renault 5, RAT-look, stak me hand nog omhoog

@Rickskes wrote:Gister in de middag een Astra G OPC I gespot in Son&Breugel.

Zwarte renault 5 ratlook?? zie er regelmatig een staan vlakbij de Boschdijk?

Die groene astra coupe waar vlakbij in Woensel heb je die gespot?

@nova.... wrote:@Rickskes wrote:Gister in de middag een Astra G OPC I gespot in Son&Breugel.

Zwarte renault 5 ratlook?? zie er regelmatig een staan vlakbij de Boschdijk?

Die groene astra coupe waar vlakbij in Woensel heb je die gespot?

Yuupp die is van een maatje van me:

15rhytf.jpg

Zitten alleen sinds gisteren een ander kleurtje op de velgen.

Astra was gespot bij WCW eerste afslag ri. Woensel-Noord

Terug
Naar boven