• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

Heb hem strax weer gezien zijstraat van de Boschdijk.. idd wielen zijn wel mooier op geworden!

Maar we gaan offtopic.. kan beter een zwetstopic aanmaken bij slapgezever als daarvoor intresse voor is :vertag

@nova.... wrote:Heb hem strax weer gezien zijstraat van de Boschdijk.. idd wielen zijn wel mooier op geworden!

Maar we gaan offtopic.. kan beter een zwetstopic aanmaken bij slapgezever als daarvoor intresse voor is :vertag

Jaa hebben we weer mooi gedaan:P

OT:

Opel Zafira A OPC Arden Blue gespot Flight Forum in Eindhoven.

Rond de klok van 16:30uur.

Gisteren rond de klok van 7/half 8 gespot ekkersrijt, ging parkeergarage Ikea in.

Zat een gezin in.

16ja6v.jpg

Vanmorgen een Astra J OPC in Breda. Kwam vanaf de Backer&Ruebweg de Westerhagelaan opgedraaid, ging vermoedelijk naar de Opel importeur.

Vivaro zwart 2900 met opc bumper en zag een opc einddemper .. andere zag ik stond een man voor

Generaal van der Leythenlaan tijd 9:08 uur.

Gistermorgen 11:00 uur op de parkeerplaats van de Praxis aan de Kanaaldijk een astra h opc arden blue GZV-5..

Terug van Roermond tussen 17:30 en 18:00 uur onder langs de centrale ( Buggenum ) kwamen we een blauwe Corsa OPC tegen, ik reed in dezelfde alleen met zwarte velgen. :agent

Gisterenmiddag om 14:55 een arden blue Astra H OPC op de Backer en Ruebweg in Breda, sloeg af bij de Land Rover dealer om vervolgens richting Praxis/Halfords te gaan.

@RemcoV wrote:Paars? Voor zover ik weet bestaat er geen paarse J OPC, was het niet donkerblauw? :D

Ik ga denken dat je gelijk hebt :jerry

Beetje kleurenblind :agent

Het is me dan toch wel een apart kleurtje blauw ;)

Ook nog een arden blue zafira b OPC gespot in Eindhoven sterrenlaan, vrouw achter het stuur

Terug
Naar boven