• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel OPC GESPOT

@corsaracer wrote:@nova.... wrote:Alleen een dikke reet :ass in de weg

20150729_165345%20opc.jpg

Hey John, bietje foto's van mijn broertje maken :jerry :jerry

Juul dat wist ik wel... ;)

@tom :thumb

@DeMeistah wrote:Mij heb je ook al eens in valkenburg gespot nova... Ben jij terras tester van beroep

Hele late reactie maar dat klopt ik heb je ook is gespot.... Terras tester ja dat zijn we bij goed weer ;)

Gisteravond een zafira opc a zilver 18:15 uur voor me op de Meerhovendreef rechtdoor ri de verkeerslichten links en toen rechts ri City centrum. 33-NT

Vandaag rond 16:15 een Arden Blue Corsa D OPC gespot in Meerssen.

Dubbele uitlaat (1 links en 1 rechts).

Kenteken: **-484-*

De afgelopen dagen s'morgens een zwarte Vectra OPC gespot bij de A2 kruising in Maastricht.

Kenteken begint met 66. Iemand van hier?

Vrijdagmiddag een zwarte zafira a met KSH in het midden stond in een zijstraat van de Noord brabantlaan.. zat een aanhanger achter.

Weer een zwarte a zafira opc deze stond op de Dillenburgstraat komende vanuit de Daf stond deze rechts half op de stoep in het kenteken zat 53 en er stond een 1 in het kenteken...

Vandaag op binnen 1 uur 3 OPC gespot om en nabij Eindhoven.

Op de randweg richting Best een Meriva A OPC, langs de Albert Heijn XL een Astra J OPC en op industrieterrein de Hurk een Corsa D OPC.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Terug
Naar boven