• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel rekord C/D Commodore A/B Treffen 15 mei 2010 MET SLALO

jongens!

op veler verzoek van mensen hebben we besloten om er een extra activiteit bij te doen. en dat is dat jullie ook gaan slalommen. uiteraard met een een auto van ons!!!! een commodore B coupé met een 3.0i erin!!!

:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

he bettus hoop dat ik het ga reden ik moet sochtends om 9 uur in purmerend onderdelen voor me crossauto ophalen en moet me ascona ook nog wassen anders schaam ik dood als ik kom hoop der rond 11 half 12 te kunen zijn :hmmz:hmmz

perfect! dan heb je zelfs nog een uur speling! om 12.30 starten de eerste om de rit te rijden. en dat word verspreid over een uur. dus om 13.30 gaan de laatste weg om de rit en ook de activiteiten te doen.

ik hoop dat je er kan zijn!:thumbup

Zo te lezen gaat het morgen bij jullie wel een leuke dag worden morgen .

Dus ik denk dat ik ook even kom kijken .

Gr Marc.

heej melvin :D nog 1 nachtje slapen he, mijn vader gaat ook mee. vind je vader ook wel leuk denk ik.

we hebben de auto's al gepoetst binnen startklaat staan dus morgen zijn we er vroeg bij.

zie je morgen king:

het was een super dagje :D

was jammer dat er halverwege de rondrit een wandeltocht de route in de knoei gooide, maar gelukkig heb ik een hoop mensen de goede kant op kunnen brengen omdat ik de weg toevallig wist :). daarna hebben we ons prima vermaakt met de spelletjes :P.

mensen van romijn bedankt voor deze leuke dag :thumbup

Erik en familie,

Bedankt voor een leuke dag,super georganiseerd.

Goede opkomst,mooie auto's gezien.

En weer wat nieuwe contacten gelegd .

Volgend jaar weer, hoop ik.

Groeten,

Eric van Vroonhoven.

arno meijer... waarom ben je nieuwsgierig? ik zou als ik jou was helemaal geen energie meer in ons stoppen.

en ja, er is een commodore in een hoek in de prak gereden. maar dat maakt helemaal niks uit want het was een barrel van een auto. dus geeft helemaal niks. dat maakt het juist leuk, beetje actie in de keet:D (btw, het was een slopertje van ons)

en dat met een commodore B 3.0i met sperr dif..:D dan lukt dat wel.:wors

wij komen net terug. geweldig gewoon!!! wij willen iedereen bedanken die deel heeft gemaakt van deze meeting. en daardoor er een opkomst was van +/- 100 auto's!!!! en dat is nog niet eens met de auto's van me vader erbij geteld!

mijn foto's komen zo en ik heb ook video's...:wors:D

hierbij wat foto's aan het begin van de meeting:

DSCF7104.jpg

DSCF7103.jpg

DSCF7102.jpg

DSCF7101.jpg

DSCF7100.jpg

DSCF7099.jpg

DSCF7098.jpg

DSCF7097.jpg

DSCF7096.jpg

DSCF7095.jpg

DSCF7094.jpg

DSCF7093.jpg

DSCF7092.jpg

DSCF7091.jpg

DSCF7090.jpg

DSCF7089.jpg

DSCF7088.jpg

DSCF7087.jpg

DSCF7086.jpg

DSCF7085.jpg

Het was een geslaagde dag vandaag :thumbup

Helaas heb ik door die wandeltocht de rest van de rit gemist en dus ook de spelletjes.

Heb ongeveer 100 foto's gemaakt , maar het zal me wel niet in dank worden afgenomen als ik die hier allemaal plaats :D

Dus heb ik er maar enkele uitgezocht .

GroteFoto-XVZ4IMOB.jpg

GroteFoto-RSZZJTQX.jpg

GroteFoto-7TBCKTXQ.jpg

GroteFoto-VT3MIHRV.jpg

GroteFoto-S8XBGQPC.jpg

GroteFoto-MJ3CLDSO.jpg

GroteFoto-IDP6QMDJ.jpg

GroteFoto-7CKDVPGD.jpg

GroteFoto-3GXUSRWR.jpg

GroteFoto-8QYBQ7XX.jpg

Er volgen er nog wel een paar met o.a. de reparatie van een B Commodore .

Gr. Marc

Terug
Naar boven