• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel roest? VW nog harder :D

DeMeistah

Post veel
Stond net bij het stoplicht achter een lichtelijk verroeste polo, foto zegt genoeg :jerry

IMG-20110927-00107.jpg

@joop1970 wrote:Ik mag hopen voor VW dat die auto een lading salpeterzuur oid over zich heen heeft gehad wat de lak heeft weggevreten. (of een hoop vogelstront)

gekste is nog dat zelfs de bumpers wegroesten, is dat geen kunstof?

@joop1970 wrote:Ik mag hopen voor VW dat die auto een lading salpeterzuur oid over zich heen heeft gehad wat de lak heeft weggevreten. (of een hoop vogelstront)

gekste is nog dat zelfs de bumpers wegroesten, is dat geen kunstof?

@RISL wrote:Het mooiste van het verhaal is dattie nog niet geroest was toennie bij het stoplicht aankwam rijden, toch? :jerry

Had de voorkant graag willen zien...

Haha nee hij stopte en het begon spontaan te roesten, heb de voorkant ook niet goed kunnen zien maar toen hij later afsloeg zag de zijkant er ook niet te best uit en de schermen en motorkap ook niet :jerry

Kwam ook echt het geluid uit van een straaljager

@RISL wrote:Het mooiste van het verhaal is dattie nog niet geroest was toennie bij het stoplicht aankwam rijden, toch? :jerry

Haha nee hij stopte en het begon spontaan te roesten, heb de voorkant ook niet goed kunnen zien maar toen hij later afsloeg zag de zijkant er ook niet te best uit en de schermen en motorkap ook niet :jerry

Kwam ook echt het geluid uit van een straaljager

Ik mag hopen voor VW dat die auto een lading salpeterzuur oid over zich heen heeft gehad wat de lak heeft weggevreten. (of een hoop vogelstront)

Ik mag hopen voor VW dat die auto een lading salpeterzuur oid over zich heen heeft gehad wat de lak heeft weggevreten. (of een hoop vogelstront)

Het mooiste van het verhaal is dattie nog niet geroest was toennie bij het stoplicht aankwam rijden, toch? :jerry

@DMLB ceo wrote:@DeMeistah wrote:@dion87 wrote:dat je daar nog in durft te rijden, als je dan een klapper maakt is het net alsof je een krosantje tegen de muur smijt

dacht ik ook, alleen van het croissantje zou het dan weer wel zonde zijn

:vertag HELEMAAL MEE EENS, erg zonde van dat voedsel

bosche bollen tegen de muur smijten is pas ECHT sonde!

Het mooiste van het verhaal is dattie nog niet geroest was toennie bij het stoplicht aankwam rijden, toch? :jerry

@DMLB ceo wrote:@DeMeistah wrote:@dion87 wrote:dat je daar nog in durft te rijden, als je dan een klapper maakt is het net alsof je een krosantje tegen de muur smijt

bosche bollen tegen de muur smijten is pas ECHT sonde!

@DeMeistah wrote:@dion87 wrote:dat je daar nog in durft te rijden, als je dan een klapper maakt is het net alsof je een krosantje tegen de muur smijt

@dion87 wrote:dat je daar nog in durft te rijden, als je dan een klapper maakt is het net alsof je een krosantje tegen de muur smijt

@DeMeistah wrote:@dion87 wrote:dat je daar nog in durft te rijden, als je dan een klapper maakt is het net alsof je een krosantje tegen de muur smijt

@dion87 wrote:dat je daar nog in durft te rijden, als je dan een klapper maakt is het net alsof je een krosantje tegen de muur smijt

dat je daar nog in durft te rijden, als je dan een klapper maakt is het net alsof je een krosantje tegen de muur smijt

Terug
Naar boven