• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel roest? VW nog harder :D

Haha ja op de fotos lijkt het nog mee te vallen, beetje onduidelijk. voorkant was ook echt helemaal weg gerot snap niet hoe dat kan :P

dat je daar nog in durft te rijden, als je dan een klapper maakt is het net alsof je een krosantje tegen de muur smijt

Haha ja op de fotos lijkt het nog mee te vallen, beetje onduidelijk. voorkant was ook echt helemaal weg gerot snap niet hoe dat kan :P

Haha moet er nog steeds om lachen, ik kom daar aanrijden op me gemak ik kijk en ik zie dat geval voor me staan, ik denk ja joh, toen dacht ik nog, zal wel zo'n ratlook zijn. maar dit ziet er niet uit alsof het expres gedaan is :jerry

toen hij weg reed leek het alsof hij afblies dus een dikke turbo erop, maar denk dat dat die vrachtwagen naast me was :angel

Haha moet er nog steeds om lachen, ik kom daar aanrijden op me gemak ik kijk en ik zie dat geval voor me staan, ik denk ja joh, toen dacht ik nog, zal wel zo'n ratlook zijn. maar dit ziet er niet uit alsof het expres gedaan is :jerry

toen hij weg reed leek het alsof hij afblies dus een dikke turbo erop, maar denk dat dat die vrachtwagen naast me was :angel

Bij mij in de buurt staan ook een paar polootjes van dit model, daar zijn de randjes van spatborden, deuren en achterklep ook al aardig crispy.

N6 jes willen graag roesten hoor, maar dat VW's roesten is niks nieuws hoor. Mijn zusje had een Vento, daar was ik eens mee bezig toen we audio inbouwde en voor ik het wist drukte ik een gat in de kokerbalk. :wtf Passatjes roesten onder de achteruit.

De Golf 3 (en de Vento) rond de spatborden en bij de balken. Golf 4's heb ik diverse wel eens zien roesten onderaan de achterklep en bij de voorschermen.

Enige echte redelijk roestvrije VW is de golf II en als je daar zoekt vind je ook wel plekjes, maar daar was het over het algemeen wel goed voor elkaar.

Bij mij in de buurt staan ook een paar polootjes van dit model, daar zijn de randjes van spatborden, deuren en achterklep ook al aardig crispy.

N6 jes willen graag roesten hoor, maar dat VW's roesten is niks nieuws hoor. Mijn zusje had een Vento, daar was ik eens mee bezig toen we audio inbouwde en voor ik het wist drukte ik een gat in de kokerbalk. :wtf Passatjes roesten onder de achteruit.

De Golf 3 (en de Vento) rond de spatborden en bij de balken. Golf 4's heb ik diverse wel eens zien roesten onderaan de achterklep en bij de voorschermen.

Enige echte redelijk roestvrije VW is de golf II en als je daar zoekt vind je ook wel plekjes, maar daar was het over het algemeen wel goed voor elkaar.

Nou, wat vrienden van me hebben een aantal golfjes II gehad als daily, maar die roesten ook gigantisch op de achterklep, rond de spatborden en de dorpels.

stond hier laats een bekende van me met net zo polotje

was een 3 deursje, onder het achterraam begon hij l mooi te hobbelen over de hele lengte van het raam.

Nou, wat vrienden van me hebben een aantal golfjes II gehad als daily, maar die roesten ook gigantisch op de achterklep, rond de spatborden en de dorpels.

Ja idd, volgens mij zijn dit ook zee slecht behandelde auto's.

Mijn vrienden heeft ook zo'n knommel en die is idd ook aan het roesten onder de achterraam.

Bij de wielranden begint hij nu ook al maar dat komt denk ik doordat er altijd die rotte modder enzo op blijft liggen.

En een andere kennis van mij heeft ook zo'n ding en die begint ook al aardig te rotten onder de achterlichten.

Dus.. Gewoon vanaf blijven van die rommel..

stond hier laats een bekende van me met net zo polotje

was een 3 deursje, onder het achterraam begon hij l mooi te hobbelen over de hele lengte van het raam.

Terug
Naar boven