• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

origineel gepost door Ghanz

die grijze stond op de parkeerplaats in zelfde rij als de witte alleen an andere kant van pad.

met welk hok deed jij dan mee????

ow dat andere hok was van mij haha:jerry

blubbering was weer vet :kewlpics:kewlpics

opel blitz gespot van het jbf team op de A30. ik reed in een renaultje, knipperde met de lichten king:

blitzsik02pl7.jpg

vandaag even naar komeet accus geweest in arnhem. en wat zie ik daar tot mijn verbazing

fotos0040uf4.jpg

fotos0041xl5.jpg

een heuze kapitain

daarna nog even naar de gamma geweest en ook daar weer een oldtimer opel gevonden

fotos0038pr9.jpg

later op de dag moest ik even naar oosterbeek. en op de terug weg bij arnhem centraal een blauw kadetje gezien

fotos0037db1.jpg

en uiteindelijk op de snelweg nog n 2 oldtimers waaronder dus n snoek waar het rechter achterportier een grote bonk roest was

fotos0035fr3.jpg

origineel gepost door MyzterOpel

origineel gepost door MyzterOpel

Autoblubbering in rheeze was weer mooi!!

Weer de 1e plek behaald met onze E Kadett 2.0 ....:afro!:P

en staatde admiral op de sloop

:o

zeldzaam object

Woensdag 12 nov. om 08:00 midden in SInt Anthonis, een groene Commodore C. Als iemand weet wie de bestuurder is ?? Kom graag in kennis met commodore rijders hier in de buurt...

vanmorgen een gele e rekord station op noord stegeren in dedemsvaart.... is da ding te koop???:D

Paar weken geleden in Volkel kwam me nog een matzwarte big opel voorbij zetten,

alleen vergeten wat het nu precies was.. volgens mij een diplomat..

beste man stook z'n hand nog op :wors

was zelf met de manta.

sorry moest deze zijn:P:angel

origineel gepost door commodore_GS_72

vandaag even naar komeet accus geweest in arnhem. en wat zie ik daar tot mijn verbazing

fotos0040uf4.jpg

fotos0041xl5.jpg

een heuze kapitain

daarna nog even naar de gamma geweest en ook daar weer een oldtimer opel gevonden

fotos0038pr9.jpg

later op de dag moest ik even naar oosterbeek. en op de terug weg bij arnhem centraal een blauw kadetje gezien

fotos0037db1.jpg

en uiteindelijk op de snelweg nog n 2 oldtimers waaronder dus n snoek waar het rechter achterportier een grote bonk roest was

fotos0035fr3.jpg

Terug
Naar boven