• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

zo net, rond 18:00? een super mooie rekord c coupe!

spierwit, leek zo nieuw uit de showroom, stond er met me station achter.

zag in eens een hoofd uit het raam komen en achterom komen, hebben allebij een duimpje om hoog gedaan naar elkaar en toen sloeg hij af, en reed ik verder rechtdoor.

oohja was in eindhoven.straat weet ik niet meer... bij het ziekenhuis daar? het maxima ofzo?

origineel gepost door prayer

hebben allebij een duimpje om hoog gedaan naar elkaar en toen sloeg hij af, en reed ik verder rechtdoor.

je bent toch wel ff gestopt om hem te helpen starten:P:D:D:D

haha, zal wel het oud-brabants zijn?

bedoel natuurlijk dat hij de bocht om ging..... of hoe dat dat op in het abn zegt ;)

hij zag er niet uit alsof ie echt af zou slaan hoor ;)

vandaag een licht blauwe c commodore gespot op de kickersbloem in hellevoetsluis< stond naast de toyota dealer, iemand van hier?

3640978687_9309f67683_o.jpg

3641789394_c73e09889a_o.jpg

Op 10 augustus om 17.45 een rode sennie B met beginnend kenteken ZV - .....

op de A-15 ten hoogte van Rotterdam - Zuidplein richting Rozenburg/Spijkenisse.

Ik reed een hele tijd voor hem in mijn Monza, maar deze man is waarschijnlijk geen Opel fan, wagen was best wel smerig!!:thumbdown

vandaag in neede een mooie bruine monza verder heb ik geen info ik was aan het scheuren met mijn vrachtauto

lekkere planning weer:puke:wtf sorry -offtopic-offtopic

vandaag gespot tussen Harderwijk en Apeldoorn aan de kant van de weg (stond vrij gevaarlijk, pech?) een commodore sedan

vanmorgen omstreeks half 10 een grijze rekord e2 station met dieslkap gespot op de heerlerbaan bij de miero reed 2 auto's voor mij sloeg daarna rotonde bij de bushalte af richting kerkrade:D

Gisterenavond, op weg naar Hoek van Holland op de N220, bij het plaatsje Heenweg een goudkleurige Senator met veel te moderne velgen. Stond onderaan de weg.

Vandaag gespot, rotonde Witte Paal, (tussen Hardenberg en Ommen)

Grijze Monza, met, jawel, twee fietsen achterop. Zeker voor als ie ophoudt met rijden

Terug
Naar boven