• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

Afgelopen donderdag spotte ik maarliefst 2 Monza's A1! De eerste zag ik toen ik bij afslag Kesteren richting Elst (daar moest ik heen) reed. Het was een lichtgroene met import kenteken.

Even verderop toen ik de weg was over gestoken (nogsteeds richting Elst), zag ik een bordeaux rode Monza A1, ook met import kenteken. Beiden kwamen me tegemoed, dus ik kon helaas geen foto's maken.

Ik weet de wegnummers zo niet meer, maar degenen die daar in de buurt wonen zullen het wel herkennen.

zag gisteren op de Hoofdweg in Rotterdam een dikke senator a:o

was zwaar druk daar en zat een kerel met een ringbaardje in

weet niet of tie op het opelforum zit ik zat in een groene vectra zie avater

zag er wel vet uit die senator:wors

zo kun je ze ook spotten

s5001657.jpg

[rquote=1856676&tid=77459&author=commodore_GS_72]zonde, zijn er meer fotos hiervan?[/rquote]

die kan ik zo maken natuurlijk :D

de blauwe was ongeveer 15 jaar geleden van me ,het is wel puur toeval dat je ze in deze staat weer een keer tegen kom

vandaag senator gespot in almelo.

op industrieterrein twente. daar stond een groene tegenover dumocom.:D

[rquote=1858396&tid=77459&author=Senatorman]Is het nog de bedoeling dat er iets met die senators/monza gaat gebeuren, of zijn deze overgeleverd aan de natuur?[/rquote]

Ja dat vraag ik mij ook af !

Lijkt zo op de foto nog niet zo slecht eruit te zien, wasbeurt doet soms wonderen.

Gespot in Groesbeek: Een lichtgroene Senator A, deze komt overigens uit Gennep LP-44-.. ... staat zelfs te koop :o

En gespot in Breedeweg/Groesbeek een zilvere Monza met BMW velgen...

[rquote=1858746&tid=77459&author=noci][rquote=1858396&tid=77459&author=Senatorman]Is het nog de bedoeling dat er iets met die senators/monza gaat gebeuren, of zijn deze overgeleverd aan de natuur?[/rquote]

Ja dat vraag ik mij ook af !

Lijkt zo op de foto nog niet zo slecht eruit te zien, wasbeurt doet soms wonderen.[/rquote]

zij zijn van een liefhebber vq verzamelaar ,volgens mij komen er nog meer naar boven water

[rquote=1858889&tid=77459&author=Rob-Epe]Gespot in Groesbeek: Een lichtgroene Senator A, deze komt overigens uit Gennep LP-44-.. ... staat zelfs te koop :o

En gespot in Breedeweg/Groesbeek een zilvere Monza met BMW velgen...

[/rquote]

die zilvere monza is van mij met die m6 bmw wielen eronder heb de originele ronal velgen er ook nog bij.

staat ook te koop voor de lief hebber hier misschien.:D

[rquote=1858973&tid=77459&author=MonzaRon]nu al weer te koop :hmmz[/rquote]

yup nu alweer te koop, toch te klein voor als je boodschapjes moet doen.

dus ik zoek toch liever een 4 deurs als (coupe).

vrouwtje moet er namelijk mee rijden en jullie weten wellicht hoe zwaar zo,n achter klepje van een monza open gaat.:D

dus ga ik lekker voor een 4 deurs.

maar de monza rijd wel masterlijk goed.

:P

Terug
Naar boven