• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

vanmorgen rond 8:15 een goude commodore A of rekord C met zwart vinyl dak in de speelhuislaan in Breda ongeveer halverwege.

iemand van hier ik reed op een blauwe zundapp

[rquote=1858986&tid=77459&author=tweetyk25][rquote=1858973&tid=77459&author=MonzaRon]nu al weer te koop :hmmz[/rquote]

yup nu alweer te koop, toch te klein voor als je boodschapjes moet doen.

dus ik zoek toch liever een 4 deurs als (coupe).

vrouwtje moet er namelijk mee rijden en jullie weten wellicht hoe zwaar zo,n achter klepje van een monza open gaat.:D

dus ga ik lekker voor een 4 deurs.

maar de monza rijd wel masterlijk goed.

:P[/rquote]

Had 'm ook nog niet eerder gezien... (en kom al bijna 3 Carnavallen in die omgeving :P ) tot die daar bij de kroeg stond... Weet niet waar je precies woont, maar als je de weg verder afrijd en dan na de kapper links afslaat de P...(jij weet de straat wel)..straat, dan staat daar de lichtblauwgroenpaarsige Monza

Een behoorlijk afgeleefde Rekord, maar hij heeft nog wel een geldige APK. De blokken voor de wielen doen vermoeden dat er iets mis is met de remmerij ;)

vanmiddag op oprijwagen van bergings bedrijf uit pekela:

baby blauwe c commodore. was wel een krappe meter korter van voren,

en een voorbandje lek :P

volgens chauffeur werdt het ding gesloopt.

viel me al mee dat ie niet richting opel4ever ging :D

gespot vanmorgen bij de bp bolnes.en donker blauwe rekord e 2.3 d met standaard velgen met zon uitstekende middendop met opel teken mooie blauwe deurpanelen kenteken was 01 jgz 6.en de man stond hem lekker te vertroetelen was net uit de wasserette dus met valentijns dag staat hij er weer mooi bij.wie o wie hij reed bij de rijnsingel rechtsaf richting ridderkerk.

[rquote=1869579&tid=77459&author=vluggejaapie]Zojuist op de A15 een prachtige Monza beige achtige kleur, hij nam de afslag charlois rhoon. Mooie bak! nette velgen, strak ding.[/rquote]

Thanks!! Das de mijne :D

Reed jij niet toevallig in die Paarse Corsa?

WAT PAARS! blauw:P nee geintje. ja klopt, je hebt me wel verslagen met het als eerst duim opsteken:P

Rij daar dagelijks langs, maar altijd andere tijden. woon werk

Vanmiddag op de A325 vanaf Lent richting Arnhem rond 17.15 een licht blauwe Rekord 2000...

Kenteken PS-PF-..

[rquote=1870778&tid=77459&author=prayer]vanmiddag rond 17:30 een goude rekord e? in eindhoven op de weg van station naar berenkuil.[/rquote]

Was een senator A denk ik. En jij zat in een rekord station..

ik zat idd in de rat rekord c station ;)

senator a ook goed mogelijk ja :)

gave bak! zie je ook niet vaak meer.

Haha. Lijkt op elkaar he ;) Zijn inderdaad een zeldzaamheid. In omgeving Eindhoven heb ik er in ieder geval nog geen een gezien. Al moet ik zeggen dat een record station in rat stijl er ook geen rijden bij mijn weten.

Hij is wel goed laag en stug zeg. Was goed te zien toen je voor me reed!

haha, ja hij ligt zo goed als op de rubbers achter ;) nog een paar cm veerweg.

voor zou die nog net een stukje lager mogen..... maar heb er ff geen tijd/zin voor.

ben lekker aan me kadettje bezig.

vrijdag middag in linde...waar ????? linde.... klein, heel klein, alderbastends klein plaatsje ergens in drenthe.

maar daar staat wel een dikke senator B :P

Terug
Naar boven