• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

Vrijdag bij RDW Amsterdam, Senator A2 import trekt z'n Duitse A2 broer,

180220111157.jpg

180220111158.jpg

Gr Colin

opelkalender.nl is van groeneklodder dacht ik...

geen idee of hij zelf nog in die auto rijd, en of hij zo iets gehad heeft.

vanmorgen op ik denk dat het de a27 was, een zilvergrijze monza met gouden velgen, denk van iemand van het forum, meen hem te herkennen van een avator

[rquote=1877793&tid=77459&author=prayer]opelkalender.nl is van groeneklodder dacht ik...

geen idee of hij zelf nog in die auto rijd, en of hij zo iets gehad heeft.[/rquote]

Ja dat van de kalender weet ik.. en over die rekord die kom ik geregelt tegen;)

gister avond om half 1 op de a 16 ter hoogte van barendrecht een zeer mooie rekord e2 :wubgoud kleurige en onder de stootlijsten bruin rekord een gls , ( ik meende paar jaar geleden te hebben gezien bij opel den hartog te helevoetsluis) iemand van hier?

[rquote=1877826&tid=77459&author=johani500driver]vanmorgen op ik denk dat het de a27 was, een zilvergrijze monza met gouden velgen, denk van iemand van het forum, meen hem te herkennen van een avator [/rquote]

Ces't moi, op weg naar m'n werk. :D Ik had hem weer eens uit de garage getrokken.

die auto hebben wij al jaren in onderhoud. zal al iets van 25 jaar zijn. me pa heeft hem ook voor 25 jaar terug in de GSE kleuren gespoten. en tsja, hij is nu niet meer in een beste staat. maar wat wil je. als je er dag en nacht mee rijd. een swinters door de pekel.

en ja, als je dan wat grondverf over hebt, dan kwast je het uiteraard zelf even bij king: :thumbup

kenteken moet zijn 70-df-jf

altans zo staat ie aangemeld bij de rdw

Voertuig Kenteken 70-df-jf

Voertuigsoort personenauto

Merk opel

Handelsbenaming admiral automatic

Brandstof LPG (Liquefied Petroleum Gas)

Vervaldatum APK 04-05-2012

Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 09-07-2003

:cool::cool:

Vandaag bij VDL bus chassis.

Een rood/bruine achtige monza, had een nieuw kenteken letters in het midden begon met een N

Zag er super uit :thumbup

[rquote=1859281&tid=77459&author=kevinvantrijp]vanmorgen rond 8:15 een goude commodore A of rekord C met zwart vinyl dak in de speelhuislaan in Breda ongeveer halverwege.

iemand van hier ik reed op een blauwe zundapp[/rquote]

jep da was ik. :D

2afeo8i.jpg

Rekord station beige DM-33 voor het vliegveld hier op de rotonde de bestuurder keek naar 2 vectra s v6 die achter mekaar reden..tijd 12:58

Vanmorgen rond 8:15 een witte C Commodore gespot op de A7, deze ging er bij afslag Beetsterzwaag/Nij Beets af.

Verder rijd ik ook altijd langs een huis waar een lichtblauwe Commodore station staat.

Beide keren iemand van hier?

maatje van me wist dat ik gek ben van opels. en heeft van de week gesolliciteerd bij een bedrijf dat in amerikanen deed. en hij had ook 3 opels staan. heeft ie een fototje van gemaakt en naar mij toe gemailt.

11032011288.jpg

11032011286.jpg

11032011289.jpg

Terug
Naar boven