[rquote=1919232&tid=77459&author=opelboer][rquote=1918208&tid=77459&author=*Jurgen*][rquote=1918070&tid=77459&author=opelboer][rquote=1917519&tid=77459&author=*Jurgen*][rquote=1916826&tid=77459&author=opelboer][rquote=1911569&tid=77459&author=*Jurgen*]Zaterdagmorgen een oranje Admiraal in Schalkhaar aan de n348 op de rotonde met pech vlak bij mij thuis. Ik was nog druk dus helaas niet kunnen stoppen. Een uur later zag ik m staan bij de benzinepomp in Wesepe, was daar volgens mij heen gesleept.[/rquote]
Die admiral aan de n348 was van mij, had ff een probleempje

, scheelt ik kon zo naar huis lopen[/rquote]
He da's geinig, nog nooit een admiral zien rijden in de buurt en kom toch wel regelmatig in de buurt van Lettele, m'n vriendin woont daar namelijk

[/rquote]
Heb de admiral ook nog niet zo heel lang, reed daarvoor in een c1 kadett (nog steeds af en toe).
Woon midden in het dorp, ben jou wel eens tegen gekomen in de city, wel een leuk dettje

[/rquote]
Thnx! Toevallig een gele sedan? Die heb ik wel eens gezien en zelfs eens naast geparkeerd.[/rquote]
Nee geen gele, een beige en heb voor een dik jaar terug een blauwe gehad die nu in colmschate/deventer rijd.
Heb de admiral weer aan het lopen dus wie weet treffen we mekaar nu een keer rijdend!

[/rquote]
Geel of beige is voor mij hetzelfde

, zat volgens mij een hoefijzer voorop de gril. Mooi dat ie weer loopt, dan komen we elkaar vast wel weer een keer tegen!