• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

[rquote=1910446&tid=77459&author=Opelkees]leuke Manta voor die Monza:D[/rquote]

:thumbup

haha

[rquote=1910449&tid=77459&author=Ghanz][rquote=1910446&tid=77459&author=Opelkees]leuke Manta voor die Monza:D[/rquote]

:thumbup

haha[/rquote]

heb je gelijk in, maar ook andersom:angel

leuke monza achter die manta:D

Die grijze is van mij geweest, voor mij van Opeljan, en daarvoor geloof ik van Blitz (BOF).

Leuk dat mijn velgjes er nog onder zitten:)

Zaterdagmorgen een oranje Admiraal in Schalkhaar aan de n348 op de rotonde met pech vlak bij mij thuis. Ik was nog druk dus helaas niet kunnen stoppen. Een uur later zag ik m staan bij de benzinepomp in Wesepe, was daar volgens mij heen gesleept.

dit weekend tijdens het wqerk gespot.

1 sennie zwart met aanhanger met daar op een c ascona cabrio.

en een groene rekord met zwarte diesel kap.

deze rekord komt mij bekend voor.

volgens mij was het rick.

[rquote=1911569&tid=77459&author=*Jurgen*]Zaterdagmorgen een oranje Admiraal in Schalkhaar aan de n348 op de rotonde met pech vlak bij mij thuis. Ik was nog druk dus helaas niet kunnen stoppen. Een uur later zag ik m staan bij de benzinepomp in Wesepe, was daar volgens mij heen gesleept.[/rquote]

Die admiral aan de n348 was van mij, had ff een probleempje:P, scheelt ik kon zo naar huis lopen

Senator vanmorgen op de weg van Voorthuizen naar de A30... Bestuurder reed achtermij/voormij. Dus hij zal mij ongetwijfeld gezien hebben in een Ascona-C :)

[rquote=1916826&tid=77459&author=opelboer][rquote=1911569&tid=77459&author=*Jurgen*]Zaterdagmorgen een oranje Admiraal in Schalkhaar aan de n348 op de rotonde met pech vlak bij mij thuis. Ik was nog druk dus helaas niet kunnen stoppen. Een uur later zag ik m staan bij de benzinepomp in Wesepe, was daar volgens mij heen gesleept.[/rquote]

Die admiral aan de n348 was van mij, had ff een probleempje:P, scheelt ik kon zo naar huis lopen[/rquote]

He da's geinig, nog nooit een admiral zien rijden in de buurt en kom toch wel regelmatig in de buurt van Lettele, m'n vriendin woont daar namelijk :P

[rquote=1917519&tid=77459&author=*Jurgen*][rquote=1916826&tid=77459&author=opelboer][rquote=1911569&tid=77459&author=*Jurgen*]Zaterdagmorgen een oranje Admiraal in Schalkhaar aan de n348 op de rotonde met pech vlak bij mij thuis. Ik was nog druk dus helaas niet kunnen stoppen. Een uur later zag ik m staan bij de benzinepomp in Wesepe, was daar volgens mij heen gesleept.[/rquote]

Die admiral aan de n348 was van mij, had ff een probleempje:P, scheelt ik kon zo naar huis lopen[/rquote]

He da's geinig, nog nooit een admiral zien rijden in de buurt en kom toch wel regelmatig in de buurt van Lettele, m'n vriendin woont daar namelijk :P[/rquote]

Heb de admiral ook nog niet zo heel lang, reed daarvoor in een c1 kadett (nog steeds af en toe).

Woon midden in het dorp, ben jou wel eens tegen gekomen in de city, wel een leuk dettje:D

[rquote=1918070&tid=77459&author=opelboer][rquote=1917519&tid=77459&author=*Jurgen*][rquote=1916826&tid=77459&author=opelboer][rquote=1911569&tid=77459&author=*Jurgen*]Zaterdagmorgen een oranje Admiraal in Schalkhaar aan de n348 op de rotonde met pech vlak bij mij thuis. Ik was nog druk dus helaas niet kunnen stoppen. Een uur later zag ik m staan bij de benzinepomp in Wesepe, was daar volgens mij heen gesleept.[/rquote]

He da's geinig, nog nooit een admiral zien rijden in de buurt en kom toch wel regelmatig in de buurt van Lettele, m'n vriendin woont daar namelijk :P[/rquote]

Heb de admiral ook nog niet zo heel lang, reed daarvoor in een c1 kadett (nog steeds af en toe).

Woon midden in het dorp, ben jou wel eens tegen gekomen in de city, wel een leuk dettje:D[/rquote]

Thnx! Toevallig een gele sedan? Die heb ik wel eens gezien en zelfs eens naast geparkeerd.

[rquote=1899883&tid=77459&author=groenetijger]Vandaag op de snelweg van Eindhoven naar Helmond een 3liter Senator gespot. Mooi dingetje :)[/rquote]

That's me!

En jij reed in?

[rquote=1918208&tid=77459&author=*Jurgen*][rquote=1918070&tid=77459&author=opelboer][rquote=1917519&tid=77459&author=*Jurgen*][rquote=1916826&tid=77459&author=opelboer][rquote=1911569&tid=77459&author=*Jurgen*]Zaterdagmorgen een oranje Admiraal in Schalkhaar aan de n348 op de rotonde met pech vlak bij mij thuis. Ik was nog druk dus helaas niet kunnen stoppen. Een uur later zag ik m staan bij de benzinepomp in Wesepe, was daar volgens mij heen gesleept.[/rquote]

Woon midden in het dorp, ben jou wel eens tegen gekomen in de city, wel een leuk dettje:D[/rquote]

Thnx! Toevallig een gele sedan? Die heb ik wel eens gezien en zelfs eens naast geparkeerd.[/rquote]

Nee geen gele, een beige en heb voor een dik jaar terug een blauwe gehad die nu in colmschate/deventer rijd.

Heb de admiral weer aan het lopen dus wie weet treffen we mekaar nu een keer rijdend!:P

Zag gisteren (vrijdag) rond 6 uur schat ik, een grijze monza mij tegemoet komen op de paterswoldseweg in Groningen. Vertelde aan een vriendin van me die meereed dat de auto redelijk uniek is met nog +- 200 geregistreerde exemplaren, en op dat moment ziet zij die andere monza.....:D

[rquote=1919232&tid=77459&author=opelboer][rquote=1918208&tid=77459&author=*Jurgen*][rquote=1918070&tid=77459&author=opelboer][rquote=1917519&tid=77459&author=*Jurgen*][rquote=1916826&tid=77459&author=opelboer][rquote=1911569&tid=77459&author=*Jurgen*]Zaterdagmorgen een oranje Admiraal in Schalkhaar aan de n348 op de rotonde met pech vlak bij mij thuis. Ik was nog druk dus helaas niet kunnen stoppen. Een uur later zag ik m staan bij de benzinepomp in Wesepe, was daar volgens mij heen gesleept.[/rquote]

Thnx! Toevallig een gele sedan? Die heb ik wel eens gezien en zelfs eens naast geparkeerd.[/rquote]

Nee geen gele, een beige en heb voor een dik jaar terug een blauwe gehad die nu in colmschate/deventer rijd.

Heb de admiral weer aan het lopen dus wie weet treffen we mekaar nu een keer rijdend!:P[/rquote]

Geel of beige is voor mij hetzelfde :p, zat volgens mij een hoefijzer voorop de gril. Mooi dat ie weer loopt, dan komen we elkaar vast wel weer een keer tegen!

Gisteren in plaatsje Zeeland ( brabant ) een senator a1 en 2 B kadett's en nog een oude opel gezien bij mensen voor de deur, helaas geen kentekens opgeschreven :(

Iemand van hier ?

[rquote=1919486&tid=77459&author=peter777]Zag gisteren (vrijdag) rond 6 uur schat ik, een grijze monza mij tegemoet komen op de paterswoldseweg in Groningen. Vertelde aan een vriendin van me die meereed dat de auto redelijk uniek is met nog +- 200 geregistreerde exemplaren, en op dat moment ziet zij die andere monza.....:D [/rquote]

en voor de zoveelste keer werd je eventjes weer keihard op je plek gezet door een vrouw :jerry

Terug
Naar boven