• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

heb ik op de meeting ook eens goed bekeken, mooie nette monza, Senatorman.

Heb nog een paar foto's van je velgen gemaakt :thumb

Die wil ik er straks ook onder hebben :thumbup

rond 14.00 uur in Rotterdam charlois een groene Opel Monza A-1 3.0 E met een kleine caravan erachter.

Kwam net bij de tandarts vandaan!! :puke

vanmiddag nabij hoogeveen op de a37 (dacht ik) een blauwe d rekord of commo ;) stond op aanhanger, zal wel gewisseld zijn van eigenaar...

Was van de week samen op visite zag ik dit opeens voorbij komen.

02062011148jpgoldeopel.jpg

pfff, vrijdag van arnhem naar assen, zaterdag van assen naar emmen (retropop) zondag van emmen naar assen en van daaruit weer richting arnhem. bijna 400 km,s en nog niet gespot. zal ik hem maar iets opvallender maken. hahaha

nu witte c rekord met 2 zwarte banen over de motorkap

heb zelf in de buurt van zwolle een donkere monza gezien. zwart of heel donker blauw

@Dualramfreak wrote:pfff, vrijdag van arnhem naar assen, zaterdag van assen naar emmen (retropop) zondag van emmen naar assen en van daaruit weer richting arnhem. bijna 400 km,s en nog niet gespot. zal ik hem maar iets opvallender maken. hahaha

nu witte c rekord met 2 zwarte banen over de motorkap

heb zelf in de buurt van zwolle een donkere monza gezien. zwart of heel donker blauw

ja vreemd is dat he.

vorig weekend van hier naar maastricht gereden.

en waar wordt je gespot 10 km van huis op de terug weg.

vanuit groningen. :jerry :jerry :jerry

Terug
Naar boven