• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

Leuke gespot-foto's weer allemaal. :thumbup

Vanochtend (rond 9:00u) toen ik op de Zuid-Willemsvaart van Den Bosch richting Veghel reed zag ik eerst een VW T4 met daarachter een zilvere Senator A2 zonder kenteken op een auto-ambulance me tegemoed rijden. Nog geen twee minuten later kwam er me een erg nette zwarte origineel Nederlandse Rekord C tegemoed. Kenteken was iets van cijfer-cijfer-S..

wofheze

imag3348.jpg

elst gelderland

imag3331.jpg

imag3330.jpg

the gallery in brummen

imag3296.jpg

imag3299.jpg

ikea utrecht

imag3055.jpg

imag3054.jpg

huissen gelderland

imag3082.jpg

opel omega N325

imag2935.jpg

opel omega esso overmaat arnhem

imag2735.jpg

opel rekord huissen gelderland

IMAG2297.jpg

opel rekord drielse dijk

oudeftoo.jpg

Profesioneel weet ik niet

Maar weet wel dat sls ie in almelo moet zijn eerst tig km andere kant op rijdt haha. Sorrie gs

Rekord uit 1970 gespot in de Haagse Beemden, Breda, vlakbij de Asterdplas. Stond vorig weekend naast een Rover 3500 S uit 1970, afgelopen weekend tussen wat jappenbakken. Heb er ook wel foto's van.

Eerst stond er in die straat vaak een Astra Coupé in het capri yellow.

Zojuist in de straat achter de straat waar mijn zus woont (Lisbloemstraat, Rotterdam) gewoon 3 origineel Nederlandse Senators gespot! Ze stonden wel redelijk ver uit elkaar, maar aangezien ze alle 3 zo'm bewegend hondje op de hoedenplank hadden staan denk ik haast dat ze alle 3 van dezelfde eigenaar zijn. Hier de pics!

0-SAM_2373.jpg

0-SAM_2372.jpg

0-SAM_2374.jpg

0-SAM_2371.jpg

0-SAM_2378.jpg

0-SAM_2375.jpg

Volgens mij wel aan aantal bekende.. Zo eens kijken of ze al genoteerd staan..

Vanmiddag in mijn dorpje Melderslo reed een witte Monza met GSE spoiler met gele stickers aan de zijkant en de achterklep inclusief spoiler waren ook geel met het opschrift:der letzter seine stamme ik heb de auto ingehaalt en ben aan de kant gaan staan wilde graag een praatje maken maar de eigenaar reed door..

Dit was rond 14:15..

Vanmiddag heb ik volgens mij deze Senator gespot in een dorpje blakbij Bergeijk (ik ben niet erg bekend in de omgeving):

31OpelSenatorA21985voor1100-teDriel.jpg

Als het hem niet was leek hij er wel erg veel op met de kleurencombinatie van bumpers en carroserie. Ik weet dat het een originele Nederlander was, maar het precieze kenteken weet ik niet meer. Vandaar dat ik het niet 100% zeker weet..

ja die foto is van mijn tuin en de auto is al jaren verkocht.

rijd als het goed is in het noorden en de voorbumper was alweer blauw gespoten.

dus ik denk dat het een andere is.

ik dacht dat de eigenaar hier ook op het forum zat :hmmz

Terug
Naar boven