• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

KdPNED8.png

deze avond 10 voor half 9 een rekord C 4 deurs, beige. Eindhoven/veldhoven. Reed op de Karel de grote laan naar veldhoven en ging de provinciale weg op.

Was verlaag en gelast

vandaag in hoogeveen 2 rekords een e1 en e2 en senator a1 en d kadett gespot

de senator was ik haha stont om de hoek ook nog un opel astra oo ja die is van soepkiepe :jerry :thumb

laat me raden, die andere autos die je hebt gespot waren allemaal zo beetje de zelfde kleur :P

alleen je eigen weet ik niet haha :jerry

@Raluph wrote:deze avond 10 voor half 9 een rekord C 4 deurs, beige. Eindhoven/veldhoven. Reed op de Karel de grote laan naar veldhoven en ging de provinciale weg op.

Was verlaag en gelast

Vandaag weer zien rijden....rond 17:20 op de meerenakkerweg (richting de hovenring)

@Raluph, is dat die met die 17'' wielen en die zwarte motor kap ??

Die wagen komt ook van ons af... eigenaar woont in veldhoven, bekende van ons......

@ astra GT, motorkap niet opgelet. maar heb ff je topic in restauratie deel gekeken en is volgens jullie oude...had ook op het rechter spatbord menie zitten Vindt het een stoer ding

@Raluph, Had ik eigenlijk al verwacht... zijn er nie zoveel meer van he' ;)

Maar is idd een stoer ding, Het is origineel een 1.7.

Maaaar ik heb er onlang's voor de huidige eigenaar een 2.0s met een varajet II carb. ingelepeld,

Met simons vanaf het spruitstuk t/m eind demper... met een mooie donkere sound...

Gaat als de brandweer.......

Ik zal er binnekort eens een paar pica's van maken en hier posten..... :D

groente

Kwam vandaag mijn oude trouwe Rekord tegen op de Bronholmstraat in groningen rond een uur of 5 's middags :D

img201303111602511.jpg

Blij dat ie nog rijdt!

Nee, meneer freestyler (hij zei meneer tegen me :jerry ) heeft zen kinderopvang gewoon thuis.

Senator komt trouwens ook maar 2 week uit zen verwarmde garage (op donderdag middag en int weekend), dus kleine kans dat die gespot zal worden.

Ben wel eens benieuwd naar de foto's van de commo/senator's uit het buur dorp :)

Wist niet eens dat Roggel een kinderopvang had....

Is toch geen groenige senator die daar dan staat?

Woont een paar 100 mtr verderop iemand die een groene heeft.

Maar die rekord zou ik gewoon houden, is zon aparte verschijning. En kost verder ook niets.

Kan het zijn dat je voorheen in helden of panningen gewoond hebt???

Kijk, dan hadden we bijna 10 jaar geleden bijna straat genoten geweest. Helaas voor ons is dat huisje toen niet door gegaan.

De eigenaar van die groene cd (staat ook in het show je big opel topic) had ervoor idd een witte senator en daarvoor een witte monza.

Wel apart dat ik de rekord in heytse nog niet gezien heb (maar als die haast niet buiten komt, kan ik me daar wle iets bij voorstellen)

@big Sexy wrote:Heeft meneer freestyler toevallig kinderen op het kinderdagverblijf zitten in een dorp vlakbij?

Spot daar regelmatig 2 verschillende commo/senators dacht ik.

Nee dat ben ik , woon een paar 100 meter van Freestyler af in Haelen.

Breng 2 x in de week de onze kids naar de opvang in Roggel ( Ja in Haelen is ook opvang maar die in Roggel heeft als enige in de regio flexibele opvang )

Ik werk in Heythuysen bij Vohamij dus bij jouw in het dorp, dus daar kun je de Sennie ook spotten.

Heb hiervoor een witte Senator A1 en een witte Monza A1 gehad.

Terug
Naar boven