• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

@sw16v wrote:Laatst op het parkeer terrein bij thialf heerenveen nog een rekord gespot met een lelijk deukje :(

IMG-20130415-WA0005_zps02bd8bac.jpg

IMG-20130415-WA0006_zps60457fde.jpg

Toen wij hem nog hadden zag hij er een stuk beter uit.

Wij hebben hem uit Belgie gehaald had toen helemaal geen roest en deuken!

Toen hebben we hem verkocht naar iemand in Brabant.

Toen 1 jaar later stond hij tekoop in Opende (Groningen).

Hij rijd dus nog steeds in de buurt.

gr Wybe.

Zwarte Opel Senator B gespot op een erf tussen Fijnaart en Klundert (kan de exacte locatie zo gauw niet terugvinden). Stond onder een afdak.

Vanmorgen 5:17 uur een grijsachtige Rekord 4drs op de vluchtstrook met de alarmlichten aan op de A59 tussen Sprang Capelle-Waspik richting Hooipolder. Niemand erbij te zien, geen lichten aan alleen alarmlichten.

Was een E Rekord met de chrome bumpers maar al wel met de plastic ronde wieldopjes dus van 1982-1983 ofzo dacht ik zo....

Gisteren op de A12 een goudkleurige monza gespot. Kenteken is 56-XV-F*

Je hoeft niet zo boos te kijken hoor :jerry

Iemand van hier misschien?

@Laserlite wrote:Gisteren op de A12 een goudkleurige monza gespot. Kenteken is 56-XV-F*

that's me...enne ik boos kijken? Ik sta zeer positief in het leven ! hahahahaha :thumb

@charlois187 wrote:@Laserlite wrote:Gisteren op de A12 een goudkleurige monza gespot. Kenteken is 56-XV-F*

that's me...enne ik boos kijken? Ik sta zeer positief in het leven ! hahahahaha :thumb

jij werkt in heerjansdam?

vanmiddag ergens tussen 2 en 3 uur,

Bij autobedrijf Snippe in Nieuwlande, een oranje Rekord-E1

(ga er niet van uit dat dit een occasion is)

@nova1.6 wrote:@charlois187 wrote:@Laserlite wrote:Gisteren op de A12 een goudkleurige monza gespot. Kenteken is 56-XV-F*

Klopt helemaal Nova. Op dat kleine industrieterrein

bij Larocar.

@charlois187 wrote:@nova1.6 wrote:@charlois187 wrote:@Laserlite wrote:Gisteren op de A12 een goudkleurige monza gespot. Kenteken is 56-XV-F*

Klopt helemaal Nova. Op dat kleine industrieterrein

bij Larocar.

Ik loop altijd hard op dat fietspad langs de maas.

Pas "stiekem" een foto gemaakt van je auto toen ik een afspraak ging maken bij autobedrijf heerjansdam.

2wpl187.jpg

@charlois187 wrote:@Laserlite wrote:Gisteren op de A12 een goudkleurige monza gespot. Kenteken is 56-XV-F*

Haha ja ik reed langs met de Mercedes Viano (werkauto) en keek nog naar je wagen maar je keek mijn kant op met een boos/chagerijnig gezicht hahahaha :jerry

Maareh mooie wagen hoor!

Terug
Naar boven