• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT

Gisteren in Drunen raadhuisplein kanariegele Commodore uit 1974.

Met zwart vinyl dak. Behoudens rotte achterwielranden en een niet bijpassende bestuurdersstoel toch een nette wagen.

Camera niet bij en dus niet kunnen portretteren.

Heb hem al wel vaker gezien in Drunen.

En verder een Rekord uit 2e helft van de 50-er jaren.

Oudere restauratie maar toch nette staat. Soort van donkerblauw mettallickleur.

@astrawez wrote:Vanavond bij Oss deze Commodore B op de foto gezet al 120 km/u rijdend. Rechter arm gestrekt, en klikken maar. :D

Ja dat ben ik mooie foto trouwens

En inderdaad ik woon in heesch dus grote kans dat je mij geregeld ziet want met de Commodore rij ik dagelijks :jerry

Gespot tijdens het nemen van een afslag (in Den Bosch). :D Deze erg mooie Opel Commodore B uit 1975. De huidige eigenaar zorgt er sinds 1996 goed voor.

@astrawez wrote:Gespot tijdens het nemen van een afslag (in Den Bosch). :D Deze erg mooie Opel Commodore B uit 1975. De huidige eigenaar zorgt er sinds 1996 goed voor.

Das onze eigen wil van delft

Is inderdaad een zeer mooie Commodore hij heeft hem nog niet zo gek lang klaar :jerry

43idLLr.jpg

Met die tekst op de voorruit moet deze natuurlijk effe gepost worden!

@basss27 wrote:
43idLLr.jpg

Met die tekst op de voorruit moet deze natuurlijk effe gepost worden!

Die record is zeker een mooie wagen heb heb 2e pinksterdag in Heemskerk nog ff bewonderd :jerry

@Senatorman wrote:@nova1.6 wrote:Vandaag op de A15 een rode Senator station.

Bedoel je waarschijnlijk een Rekord of Commodore.

Senator is nooit gemaakt in Station. m.u.v. de Keinath versie waarvan er naar horen zeggen 5 van zijn gemaakt.

Dan was het een commodore want een Rekord was het niet.

Terug
Naar boven