• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Signum 3.2 V6 '03 (interieur update)

Paar updates inmiddels:

Chrome randje

Donkere knipppers

En verlichting in de voetenruimte en gelijk het lampje bij de aansteker vervangen

En na een jaar in bezit eindelijk de tijd gevonden om mn eigen auto eens te detailen. Kon ik ook gelijk mijn nieuwe Rupes proberen.

Tevens nieuwe apk waarbij de aandrijfas hoes vervangen moest worden.

Afgelopen week bij een bevriende mede-detailer geweest. Hij is bezig met een cursus uitdeuken zonder spuiten en had een oefenprojectje nodig. Mijn deuk (die er al in zat toen ik de signum kocht), was al lang een doorn in het oog.

1+1=2

Voor een eerste klusje valt het zeker niet tegen. Als de cursus helemaal is afgerond gaan we verder.

Wordt dus vervolgd....

Mooie beading man!!

Wat is de standtijd van deze was? Ben zelf eigelijk nog altijd erg tevreden met Colinite, die blijft ook echt lang zitten.

Grtz

Ja mooi he! Stond er zelf ook van te kijken. Het is meer een test, deze wax. Het is nieuw en nog niet in nederland te krijgen. Een maat van me wordt importeur van dit merk en dit zal dan ook in zijn webshop komen tzt. Info hierover zal ik desgewenst via pb geven.

De donkere knippers..... Gewoon zelf met zwarte glasverf gedaan. 1 laagje spuiten en klaar...

Oh en de collinite is idd voor de winter de beste wax naar mijn mening. Tenminste waar ik ervaring mee heb. Ook qua verwerkbaarheid is dat vooralsnog de absolute nummer 1 (#845)

Het zit er deels in.

Achter:

Armsteun, meteen gereinigd:

Achterdeurpaneel met zonwering

De stoelen volgen snel.

Tevens op zoek naar knopjes voor stoelverwarming achter.

Ziet er goed uit! Mooi upgrade voor jezelf en de auto :thumbup

Maar eh.. die stoelverwarming achterin :wub

Terug
Naar boven