• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel signum koplampen

ultraslan38

Post weinig
Hoi,

Sindskort ben ik de eigenaar van een zwarte Opel Signum 2.2 Direct uit het jaar 2003.

Nu vroeg ik mij af of de koplampen van de signum geschikt zijn om een Pilot xenon-kit in te bouwen? Zo ja welke kit levert de grootste lichtopbrengst?

Welke navigatiesysteem kan ik het beste erin zetten?

Waar kan ik velgen vinden met zomerbanden voor een redelijke prijs?

Heeft de Signum een distrubitieriem of een ketting?

Hoor graag van jullie

Hallo Ultra je zit hier toch echt op de verkeerde plek met je signum vragen.

Hier is een aparte topic voor,

Succes

Hallo Ultra je zit hier toch echt op de verkeerde plek met je signum vragen.

Hier is een aparte topic voor,

Succes

Lijkt mij ook logischer, signum is niks meer of minder dan andere carrorie variant van de Vectra, alleen wat luxer en exclusiever.

Lijkt mij ook logischer, signum is niks meer of minder dan andere carrorie variant van de Vectra, alleen wat luxer en exclusiever.

[rquote=1863189&tid=142263&author=Edwin1104]Maar als iedereen er zo over denkt dan gewoon 1 topic samenvoegen. (Vectra Signum)

[/rquote]

mijn idee!:D

[rquote=1863189&tid=142263&author=Edwin1104]Maar als iedereen er zo over denkt dan gewoon 1 topic samenvoegen. (Vectra Signum)

[/rquote]

mijn idee!:D

[/rquote]

helemaal mee eens gewoon 1 topic van maken

[/rquote]

helemaal mee eens gewoon 1 topic van maken

ik zie dat je 2 topic's had gemaakt dus ik zal men antwoord hier ook maar plaatsen:

je koplampen zijn idd geschikt voor xenon omdat het lenslampen zijn,daardoor stukken minder kans op strooilicht.

zelf heb ik 6000k xenon en bevalt me erg goed.

CIMG2806.jpg

navigatie zijn meerdere soorten van(zoeken op het forum)dus gewoon kijken wat je het mooist vind en wat je er aan kwijt wil!

velgen zijn hier op het forum te koop maar op marktplaats en ebay is de keus wat groter.

ik zie dat je 2 topic's had gemaakt dus ik zal men antwoord hier ook maar plaatsen:

je koplampen zijn idd geschikt voor xenon omdat het lenslampen zijn,daardoor stukken minder kans op strooilicht.

zelf heb ik 6000k xenon en bevalt me erg goed.

CIMG2806.jpg

navigatie zijn meerdere soorten van(zoeken op het forum)dus gewoon kijken wat je het mooist vind en wat je er aan kwijt wil!

velgen zijn hier op het forum te koop maar op marktplaats en ebay is de keus wat groter.

Idd 6000K geven , vind ik, het mooiste licht.

Als je een navi en radio in 1 wil . Dan is de CD70 een mooie set. Staan hier een paar topics in het vectra gedeelte.

En op www.autobandenmarkt.nl vind je allerlei banden voor redelijke prijzen

Ohja.... een Signum is gewoon het zelfde als een Vectra !! Onzin dat voor de signum een samengevoegd gedeelte is met Zafira etc etc.

Idd 6000K geven , vind ik, het mooiste licht.

Als je een navi en radio in 1 wil . Dan is de CD70 een mooie set. Staan hier een paar topics in het vectra gedeelte.

En op www.autobandenmarkt.nl vind je allerlei banden voor redelijke prijzen

Ohja.... een Signum is gewoon het zelfde als een Vectra !! Onzin dat voor de signum een samengevoegd gedeelte is met Zafira etc etc.

Terug
Naar boven